kidos! Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Etter å ha blitt kastet ut fra 2 kafeer idag lurer jeg på hvor man går med barnevogn? Hilsen nyinnflyttet ( og litt sjokkert over mottagelsen)
twoboys & a girl Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Brukte mest å dra på jekta eller pyramiden da jeg bodde der. Litt lettere på kjøpe sentrene syns jeg.
kidos! Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 ok, takk for tipset, men tenkte i sentrum. Ikke meieritet, for de har så dårlig kaffe. Dumt d, for de har jo veldig god plass.
AS og lillemor=) Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Kastet ut? owwæææ... hvor? Ja, om de gjør noe slikt,så kan de godt nevnes her. En ting er at de ikke har praktiske løsninger å tilby, men da får det jo bli opp til oss om vi vil være der eller ikke..kaste ut? drøyt
kidos! Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 På Solid ble jeg stoppet i døra med beskjed om at jeg ikke kunne ha barnevogn inne. På grunder måtte vogna stå borte ved trappa. Det ble litt vanskelig for meg siden lillemor var våken, og jeg var alene. Da måtte jeg i tilfelle hatt henne på fanget hele tiden, og ikke kunne spist.
ja08 Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg var på gamle teatercafeen her om dagen. Det var veldig trivelig med gode stoler til å sitte å amme i (retrostil med gamle gode møbler). Dit går jeg gjerne flere ganger med poden. Barnevogna var plassert der hvor jeg satt:o)
lillemor og lillebror Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Hansen spisebord har kjempe god plass til barnevogn:) Og på polarsenteret.
detbesteiverden Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Har vært og spist et par ganger på Egon. Tok barnevogna frem til bordet og det gikk fint. Stellerom har de også men har ikke testa det. Mini satt i barnestol og fikk ballong og var såå fornøyd atte!
berthen Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Gå på Egon du :-) Der er d god plass til vogna, også er d kjempetrivelig der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå