HelenFlores Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Unskyld utbruddet, men må få ut litt aggresjon! Bor rett ved en hovedvei (greit, eget valg men må sies jeg trives veldig godt her og er ellers ikke plaget av litt dur fra trafikken:) MEN de ... motorsyklene bråker noe så inni hempen!! Skremmer vettet av lillen dag som natt og jeg selv hopper i stolen når de gasser opp utenfor her. Noe de alltid gjør for det er lyskryss rett utenfor også!! Hm? Kanskje jeg burde flytte!?!? He he...
HelenFlores Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2008 og dette hørte vel egentlig hjemme på skravle:) sorry, går litt fort i svingene her i blandt;)
petite fleur Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Enig med du! Jeg bor i et rolig boligstrøk med lite støy, derfor høres det desto bedre når dusten borti gata setter i gang motorsykkelen sin :-/ Har ikke peiling på sykler, men det er en sånn som buldrer over hele den nordlige halvkule. Når bilalarmen går av i et sett hos samme mann i tillegg (hjerteskjærende høy lyd som har vekket mini mer enn en gang), sier det seg selv at mannen ikke har noen høy stjerne hos meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå