Gå til innhold

Jeg trenger en stabil, rimelig og bra bærbar pc... hvilket merke bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er enkelte merker mer ustabile enn andre?

Hvilke erfaringer har dere med de forskjellige merkene?

Både jeg og venninna mi har f.eks. hatt fujitsu siemens før, og begge var det bare tull med.

Skrevet

Jeg er veldi fornøyd med Dell. Fått skreddersydd maskin til mitt bruk og når adapteren ble dårlig ringte jeg og fikk 2 nye i posten etter 2-3 dager. =)

Skrevet

Jeg har HP og er kjempefornøyd med den!!

Skrevet

Har selv 2 dell og er veldig fornøyd med begge. Aldri noe tull med dem

Skrevet

Har hatt Dell og var veldig fornøyd. Nå har jeg en Acer aspire 5600, og den er jeg enda mer fornøyd med.

Skrevet

Har HP.. kosta 11000 er dritfornøyd. Sambo som har sett på pcen liksom. det jeg virkelig syns er bra er at den må lese fingreavtrykkket MITT for å komme inn.. hihi

Skrevet

Har dårlig erfaring med både HP og Asus, jeg har tenkt å prøve Dell neste gang.

Skrevet

jeg har en toshiba, å er veldig fornøyd.

Jeg fikk de da, så prisen e rjeg usikker på, men har sett en reklame på tv om en toshiba til 4999 eller noe. ikke gale det selvom du får de billigere

Skrevet

Det er i 4-5000 kr klassen jeg tenker på. Bruker den ikke til så mye utenom Internett. Bare litt bildesortering/-redigering/-brenning og så laster jeg ned en sang i ny og ne.

Har hatt en acer etter den fujitsu-driten, og denne har fungert bra til nå, den er litt over 3 år. Men nå er den så treig at jeg har glemt hva jeg har trykket på når siden endelig kommer frem. Tenkte å kjøre gjenopprettings-cd på den, men cd-rommen virker ikke lenger, så det går ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...