Gå til innhold

Pappa skal gifte seg.. Noen som har tips til gave? (samme som bryllupsdebatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa skal gifte seg 5juli, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gi han.. Av øverigheten har han ønsket seg penger, ettersom det er to etablerte hjem som slår seg sammen.. De har jo alt... Men jeg ønsker så klart ikke gi pappa penger... Er det noen som kan hjelpe meg? blir evig taknemlig for all hjelp....

Fortsetter under...

Skrevet

Huff, sitter med samme problem selv. Skal være forlover i august, og de ønsker seg kun penger. Jeg har ikke noe lyst til å gi penger i gave, har så lyst til å finne på noe koselig og personlig som kan minne dem om baryllupsdagen sin....men har jo ikke lyst til å kjøpe noe de ikke vil ha heller.

Har desverre ingen gode ideer, bare medfølelse:)

Skrevet

Hvor mye skal du gi for da ??

F.eks en flott krystall vase, et maleri evnt sølv bestikk, eller sølv serveringsbestikk...

Jeg hadde heller ikke gitt penger, litt rart fra en datter liksom...

Eller kanskje utemøbler, eller et plommetre ...hehe

Skrevet

Jeg har ikke gitt min noe enda.. sukk,men de skal pusse opp kjøkken og stue, og gav beskjed om at jeg gjerne ville kjøpe noe nytt da..kanskje nye kjeler eller lignende.. ikke lett det der..

Skrevet

Hei :)

Om du vil legge litt tanke bak kan en ide være fotoalbum med bilder av deres barndom etc, evt også se om dere kan innhente noen bilder fra den nye konen sine barn....sette inn felles bilde av han og henne med slekt og venner, la det være åpning til å sette nye bilder og skrive en søt hilsen til ham og kona om hvor mye pappan deres har betydd for dere og ønske henne velkommen inn i familien... en jeg kjenner fikk noe lignende og ble veeeldig rørt av dette:)

Annonse

Skrevet

Til dere som ikke vil gi penger til folk som ønsker seg penger

Mastercard har et gavekort hvor du kan sette på eget bilde. Du kan bestille det her.

https://mastercardgavekort.no/v1.4/?

Du velger bilde selv, deg selv om du vil, velger beløp og hvilket navn som skal stå på det.

Det blir en mer personlig gave enn bare å gi penger. Har gitt det i bryllup og det var en kjempe hitt. Kortet kan brukes som et vanlig mastercard kort på hele beløpet som står på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...