Allean, Fia og lillebror Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Uff jeg er ganske nervøs nå. Her i huset er det mannen som har hatt mesteparten av permisjonen. Jeg er selvstendig næringsdrivende. Og jeg kommer kun å ta ut det jeg å ha. Mannen min har nå fått seg ny jobb. Han begynner når jeg er 20 uker på vei. Vi var kjempe glade for at han fikk seg ny jobb. Han får 40 min mindre pendletid hver vei, Og går opp i lønn. Jobben er kokk i en kantine/catering bedrift. Jeg ba ham om å si ifra om at han kom til å ta permisjon før han takket ja til jobben. Men dere vet jo hvordan menn er. Det glemte han jo bort... Så nå har han da signert kontrakten, med 6! mnd prøvetid. Det er jo prøvetid helt til han går ut i permisjon. Uff nå er jeg så redd for at den nye arbeidsplassen kommer til å si ham opp i prøvetiden... Det blir jo krise hvis han står uten jobb når permisjonspenger skal regnes? Jeg vet ikke helt når han bør fortelle om permisjonen heller. Med en gang? Eller bør han vente så de blir kjent med ham, og ser hvor god jobb han gjør før han nevner noe.. Usj, Vi trengte ikke den usikkerheten her nå. Er det noen med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå