Gå til innhold

far vil ikke ha samvær annet enn annenhver helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

avtalen var 2 dager i uka også. såkalt 60%40 ordning. Nå har far blitt sint på meg og vil da skape vanskeligheter ved ikke å ha samvær. Han vet at jeg sliter pga dårlig helse og at jeg jobber sent en dag i uka...som var hans dag. Avlastning har alltid vært et nøkkelord for meg, og nå vil altså ikke far ha sønnen vår i ukedagene. Dette for å plage meg. Hva kan jeg gjøre? Jeg er veldig fortvilet og synes det er forkastelig å bruke sønnen vår slik. Familievernkontoret der vi fikk meklingsattest etter 20 min, for vi var jo enige om fordeling kan ikke gjøre noe. at menn bare kan drite i ansvar for ungen sin slik fatter jeg ikke...så jeg er i tvil om hva jeg gjør nå. Har forsøkt å ressonere med han i 2 dager...det blir bare værre. han truer meg etc. med å aldri stille opp hvis jeg trenger hjelp osv. Han vet jeg sliter. En del av meg tenker det er best å gå etter fll foreldrerett men jeg vil jo ikke det heller...men hva slags far er dette her da??? Hjelp meg å finne ut hva jeg skal/ kan gjøre...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...