Gå til innhold

Endelig skulle vi ha en uke ferie sammen, men da...

Anbefalte innlegg

...samboeren min skulle hjem en liten tur i dag, var hele huset endevendt! To dager ferie fikk vi, og nå er vi hjemme igjen med politi, andmeldelser og forsikkringsstyr. Er så irriterende!!! Alt er rivd ut av skuffer og skap. Alle sparepengene til barna er borte (og det var noen tusen), playstation, filmer, fotoapparat +++

Ja, ja godt det er grått og trist vær da i alle fall, så går vi ikke glipp av så mye sommer vær, he..he..

Nei, dette var ikke feriestarten vi hadde hapet på gitt. Men men, da har vi lært, i morgen bestiller vi alarm!

Håper dere andre koser dere, selv om kanskje ikke været er det beste... ;-D

Fortsetter under...

FY FADER!!! Frekke faener!!! Venninnen min opplevde det samme for to uker siden! Er så utrolig ubehagelig å vite at noen har gått gjennom alle sakene dine. Vi hadde innbrudd i '94, så etter det fikk mamma og pappa alarm. Vi skal være føre var og får besøk av securitas på tirsdag.

...ønsker meg tilbake til gamle dager jeg, da man kunne la døren være ulåst når man var hjemme!

Hei igjen.

Ingen ting var ødelagt faktisk! Men masse rot overalt. Så nå har jeg fått ryddet opp i mange ting jeg ikke en gang viste jeg hadde :-)

Håper det ordner seg på forsikringen ja, verdier for 13.000 er borte, så de har fått med seg litt. Heldigvis var bunaden min (som mamma har sydd og brodert) og sølv og sånt her ennå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...