Gå til innhold

For de som vil at jeg skal "prøve"og spå..skriv deres innlegg her!


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Til *SNUPPA*

Hei!

Noe som sier meg at i mellom den 8-13 så har du barnet ditt.Vet du kjønnet?synes jeg ser ei jente her,men er ikke helt sikker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til nillepill

Før jul er du nok gravid,okt er ei fin mnd for deg.Ser ut som det kan være tvillinger,to gutter.Men tør ikke helt og si det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Joikaboll....

Ser ut alleførst at du har funnet deg en veldig god og stabil samboer som har begg beina godt nede på jorden.

Ser ei jente på deg her som kan komme rundt 2008/2009 hun blir den siste.Virker som du/dere har nok og heng fingrene i om dagene.

Forholdet vil fortsette og blomstere så lenge jeg kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ninen84

Ser ut som du må vente til prøverørsforsøket,og da sitter den godt ser jeg.

Det er ei skjønn lita tulle.Ser ut som du kommer til og få enda ei tulle ca 1 år etterpå av dere selv...lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Sanne3

Ser desverre ikke noen barn på dere.Men dere kommer til og bli gammel og grå sammens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for raskt svar Aurora ;)

 

har et par spørsmål til hvis du har overskudd til å svare!

 

Skal begynne i ny jobb nå i slutten av august, kommer jeg til å passe inn der?

Hvor mange barn kommer vi til å få?

Håper virkelig du har rett angående den nydelige jenta du ser ;) Har prøvd en stund, så vi krysser fingrene for at vi lykkes i august ;)

 

ha ei fin helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til ønsker.oss

Du kommer til og trives etter en liten stund.Er nytt og du trenger litt tid for og tilpasse deg.Men du kommer ikke til og angre.

Jeg ser 2 barn på deg,to jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. dette med spåingen hørtes spennende ut.. :-) r gravid og lurer jo fælt på hva jg får da? og hvor mange barn jg får? kommer jg og samboern min til å få et fint liv sammen?? hadde blitt kjempe glad for svar. :-)

født 191275

 

hilsen "venter i spenning"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dollyille

Ser ei jente på deg nå.Du får 3 barn,2 jenter og en gutt.

Du og samboern vil holde ut sammen og vil få et godt og stabilt liv sammens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å bli gravid som så mange andre her. Kan du se når jeg eventuelt blir gravid og om det blir gutt eller jente?

 

Jeg er født 17.09-77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøve deg på meg?=)

 

Jeg lurer på når jeg får et nytt barn, hvilket kjønn det er, og hvor mange barn vi får totalt.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se på meg også? Blir jeg gravid igjen, eller tør vi ikke prøve igjen... Har opplevd å miste flere ganger siste året. Har to fra før:-)

 

Jeg er født i juni 74 og min kjære i juli 71

 

På forhånd tusen takk:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, spør for en kompis av meg som står ved et veiskille nå. Kan du se noe om han kommer til å flytte snart og hvor. Ser du noe kjæreste evt. familie på han. Giftemål? Han er født 290471.

Vi venter spent ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Auro

Ser at han flytter litt på landete eller et tettsted ikke så "stor"by for og si det slik.

Ser at han møter drømme dame,vis han ikke alt har møtt henne da.Og blir gift i løpet av 2-3år.Ser 4 unger på han 3 jenter og en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Auro

Han ser ut som og stor kose seg i papparollen,en veldig stolt far kommer han til og blir.Sikkelig bra kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du lurer på?

 

Jeg får opp at du trenger litt hjelp med og bli gravid,men rundt juletider så får du det til og klaffe og da ser jeg ei jente på deg.Så blir det en tett unge neste mann som er en gutt og han kommer uten hjelp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en bra kar er han så absolutt. Snillere mann må du lete lenge etter, Skjønner bare ikke hvorfor ingen andre damer har sett det og kapret han, jeg er jo opptatt. He, he.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du hoppet over meg... snufs... Men kanskje du vil se når du får mulighet? Jeg skrev følgende:

 

Vil du se på meg også? Blir jeg gravid igjen, eller tør vi ikke prøve igjen... Har opplevd å miste flere ganger siste året. Har to fra før:-)

 

Jeg er født i juni 74 og min kjære i juli 71

 

På forhånd tusen takk:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Tredjgull

Var ikke meningen og "hoppe"over deg.

 

Jeg ser et barn til her.Men får opp at du blir gravid i mars 2008.Med ei jente.

Det er bare og prøve og håpe at spiren sitter veldig godt.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...