Gå til innhold

For de som vil at jeg skal "prøve"og spå..skriv deres innlegg her!


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurer på om du kan se om vi får flere barn?

Gutt eller jente? Når?

Bryllup?

 

Jeg er født 050581.

Sambo er født 050679.

 

 

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til *mamma til to:-)*

Jeg ser at du får to til,ser ut til og være jenter.Den enne kommer i slutten av 2008 og den andre ganske fort etter på..kanskje bare et år i mellom de.

Ser ringer her,forlovelse?bryllup?.Økonomien er stabil og dere har god råd og kan unne dere litt når dere vil uten og tenke noe ekstra på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ronja og pia mi!

Ser en gutt her som kommer ganske snart..han er veldig lik pappan sin(er din samboer litt mørk)ser at gutten din får brune flotte øyner.

Ser også ei jente her,hun kommer ca 2år etter gutten.

Ser ingen bryllup enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne bli spådd. Skal jeg og min mann ha flere barn? Skal jeg jobbe i denne jobb jeg har nå? Skal vi kjøpe et hus i narmeste fremtid?

 

Jeg er f. 12.03.82

Mannen 06.05.77

 

Takk på forhånd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har du tid og lyst til å se på meg? Er ikke så lenge siden jeg møtte en fyr som jeg har forelsket meg veldig i! han er født 19.10.81 og jeg er født 22.04.80.

 

jeg lurer på om du kan se om vi har en framtid sammen, om vi blir sammen og om vi får barn sammen i framtiden eventuelt giftemål... (vi har en hver fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Aurora har fått sin gutt...

Takk skal du ha...

Har ei jenta nu på 7 mnd...Vil ha ihvertfall en til, men hadde tenkt å vente litt ja...:)

Pappaen e mørk i håret, men har ikkje brune øya...:)

Men kanskje han får det førrdet?

Arti å se da...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Zuza

Dere får nok i allefall to,to jenter.

Blir no at du skiftr jobb,noe som du kommer til og trives i.Litt vanskelig og se akkurat hva.

Det blir nok at dere kjøper hus,føles ut som der kommer til og gjøre det i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til cennetgirl&lillesnupp

Ser ut som dere får mye med og jobbe med i forholdet,blir noen nedturer i starten men så blir det en stor opp gang og ser ut som alt løsner seg.

Ser ut som der vil få en felles sønn om ca 2år.

Ser ingen giftemål enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Aurora har fått sin gutt#

 

Kan du se når jeg blir gravid igjen?

Jeg: 25.08.81

Samboer:31.08.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora

 

Kan du se på meg? Ting er utrolig vanskelig nå, og jeg trenger så utrolig mye veiledning. Eller hjelp til å skjønne følelsene mine..

 

Jeg er født 060979

samboer 030777

barn 100905

 

Tusen takk dersom du har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mammatilngutt

 

Ser ikke så mye,det er veldig mørkt.Ser ut som du er i en nedgangsperiode og at det lystner litt om et par mnd,men som sakt er det veldig mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei hei

 

hadde satt utrolig pris på om du kunne kikke litt inn i fremtiden vår også. jeg er født 03.07.80 og sambo er født 12.08.79

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til davisti..ønsker seg en spire

Dere er et lykkeligpar som utfylder hver andre veldig godt.Der vil få til sammen 3 barn.To jenter og en gutt.

Et vakker sommerbryllup om ca 2år og økonomine er veldig stabil

 

Du blir gravid veldig snart,blir småkvalm.Og da er det gutten som kommer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til chacko

Du er ikke gravid nå,men veldig snart,kanskje neste pp

Dere har et godt forhold,har dere to barn fra før?seg to gutter her?Økomomine går litt opp og ned,men dere har aldri dårlig råd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo #Aurora har fått sin gutt#

 

har du lyst ,har du lov.................

 

Vi har øvet jevnt å trutt nå i to år,men får det ikke til å klaffe.Blir det noen flere barn på oss?min dato er 230673.han 250468

hvor mange barn ser du totalt på oss??? evt kjønn..

 

tusen takk for svar

klem

foxie

 

 

.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Aurora har fått sin gutt :)

 

Håper du orker å spå meg også, etter du har svart og hjulpet veldig mange her. Skjønner om du ikke orker.. :)

 

Ser du noe graviditet på meg snart (har prøvd i ett år nå), her ei jente fra før, og ev. kjønn på neste baby? Og om du gidder. Ser du hvordan det blir med huset vi bor i nå? Får vi kjøpt det? Og ev. jeg og sambo. Holder vi sammen? Maaange spørsmål her, men er mest nysgjerrig på graviditet! Tuuuuuuuuuuusen takk!

 

Jeg: 160471

Han: 270564.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Foxie.

Jeg ser 3 barn på dere.

Har dere to fra før?se to her...gutter kan det stemme?

Ser ut som dere må prøve enda litt til,slapp helt av så kommer spiren som er ei lita jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Dotten!

Ser ei jente som springer her...sikkert den jenta du har det?er hun lys i håret?

Ser ut som dere trenger litt avslapping ang graviditeten,så kommer det ei jente til..

Ser ut som det er vinter når du får henne,iallefall er det kaldt.

Dere får kjøpt det huset dere nå bor i og du og din mann holder sammen,tror at dere begge er litt små irritert over at du ikke blir gravid,men slapp helt av du blir det til slutt.

Så kommer det til slutt en gutt og han slipper dere og prøve på virke det som,kommer ut av det blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tuuuusen takk. Kjempeflott. Håper du har helt rett :) Vi får bare smøre oss med tålmodighet da, så kommer nok spiren etterhvert.

 

Tusen takk for at du tok deg tid! Og jeg håper også du har rett ang. huset. Så slitsomt og ikke "eie" :) Mye som ligger bak... Men, men. Takker og bukker, og ha en fortsatt flott dag :)

 

PS: Har ellers blitt spådd av et par til, at de to siste (egentlig skal vi bare ha to til sammen, men har vurdert tre barn), kommer tett. Så da får vi bare vente å se :)

 

Og ja. Snuppa er lys i håret :) Hun er 22 mnd. og kjempesnill jente :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Fikk en jente i april og har en jente på 7 år.

Tror du jeg får et barn til? Fikk en følelse selv mens jeg gikk gravid med siste at det kommer en til? Hva tror du?

Det føles heller ikke som om det er lenge til, jeg er jo ikke helt ung så hva ser du?

født 1.2.1970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du være så snill å se på meg litt:)?

 

Kan du se når vi får vårt neste barn? Kan du også se om det blir gutt eller jente?:)

 

Og om jeg får meg en ny jobb snart?

 

TAkk så mye!!=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Mette Elisabeth

Det kommer en til,har på følelesen at du blir gravid får dette året er ome.

Det er nok ei jente det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Den godr fe*

Føler du får tre tette barn...har du mange fra før?2?Ser ei jente her.Hun kommer til verden neste høste.

Ser ingen ny jobb på deg..så du får bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...