Gå til innhold

For de som vil at jeg skal "prøve"og spå..skriv deres innlegg her!


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Hei igjen Aurora:)

 

Takk for at du så på meg, ja jeg har en jente fra før og har lyst på en til..du svarte på et innlegg i går om at jeg ble gravid i aug og her sier du til vinteren..så vi får vente å se når det skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til Hyssamauia! ser at du jobber i en butikk,er det det du gjør nå?eller så er jeg litt usikker på det.

Fotball...?veldig usikker for og være ærlig.Tror ikke de gjør noe forandring i det.Har stagnert på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Suzana!Dere er veldig unge enda,ser ikke noen giftemål på de første 5 årene.Tror faktisk at dere ikke kommer til og være livet ut for og være helt ærlig.Er sikkert ikke det svaret duvil ha,men dere er så unge.My kommer til og skje.

 

Kanskje jeg tar feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff 2 år var lenge da får håpe det klaffer for oss før det=(((

Vi har ei jente på 5 år så det er nok hun du ser=)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk at du prøvde men e skal nu nedver i makedonia..og gifte oss:) så får vi se når e kan få han i norge takk:) klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...jeg er født 010176 og typen er 30.05.80..jeg har termin 22.10.07 og lurte på om du så kjønnet..lurer på om jeg får meg en ny jobb etterhvert etter mammapermen..jobber nattvakt (hjelpepleier)på et sykehjem men har funnet at det ikke er noe for meg med 4 barn hjemme....blir jeg gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Mysenjente31!

 

Det første som falt meg inn her et at du får ei jente.Er det deres andre sammens?Ser ingen ny jobb her,men får håpe du få det.

 

Du blir nok gift,sommerbryllup.Er det noen av dere som er veldig glade i jordbær?Ser for meg masse jordbær i bryllupet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..det er våres 3 barn.vi har ei jente på 6 år og en gutt på 4 år..tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg...jeg er kjempe glad i jordbær...ønsker deg en kjempe fin sommer...klem fra monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!

eg kunne gjerne tenkt meg litt hjelp eg..handler ikkje om barn dette her må eg bare sei!! skreiv det i et annet innlegg, men prøver å kopiere det inn her! håper du ser nåke:)

 

eg har gått lenge å tenkt på en og samme person. møtte han i fjor høst, men har ikkje sett han sia han reiste til tyskland i des 06. eg har fortsatt like sterke følelser for han som eg hadde då, sjølvom eg har vert i et annet forhold siden, klarer rett og slett ikkje å glemme han...han hadde følelser for meg og, men måtte reise:( eg lurer på om eg får sjå han igjen og om vi i so tilfelle blir ilag, eller om eg bare bør glemme han... snakker med han en gang i blant på tlf og msn. håper nåken kan hjelpe meg litt, e ganske fortvila...

 

klem K.

 

eg: 071284

 

han: 160383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:),jeg har veldig lyst til at du skal spå meg:).

 

For noen måneder siden var det noen som spådde graviditet på meg i juli.

Kan du se noe?

 

Meg 03.12.1983

Sambo 26.03.1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til nenepus.

ser ikke at du er gravid nå,men i sept blir du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kasandre!

Forstår at du er fortvilet og ikke vet helt hva du vil gjøre.Du vil altid ha like sterke føleles for han.Tiden går og du vil se han igjen,men får opp at da er det for seint.Skal du gjøre noe med det så må du gjøre det nå.Ta en sjanse,vis det er han du vil ha!

 

Du kan ikke ha det godt i det forholdet du er i no,viss dine tanker er til en annen.

Enten kommer du til og sår en eller så blir du såret selv.Forstår at du har det vanskelig,men du må bare ta et valg.Følg hjerte ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret! eg har spurt han om han har lyst å bli med på helgatur i fjellet om nåken måneder, men har ikkje fått svar, eg savner han so innerligt og ikkje en dag går uten eg lurer på om han har det bra eller om han tenker på meg...du kunne vel aldri sjå litt meir om meg og han?? veit eg kanskje krever mykje av deg, men..som eg sa, eg e fortvila over heile situasjonen..

 

forholdet eg e i no har aldri vert so veldig stabilt og det veit han eg e med og...føler eg ikkje e snill med han eg e ilag med pga mine følelser, og har innsett at det e en dum erstatning for nåke eg ikkje kunne få...føler meg ekkel når eg forteller dette, men eg må jo være ærlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:-)

 

Har ett barn fra før,men når blir jeg gravid igjen? ser du kjønnet?

 

251072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Pippi_langstrømpe!

Ser ei jente her?at du det fra før?

Du blir gravid nå i høst...spende tid for deg.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei!!!

 

Kan du se om jeg får flere barn?

 

Jeg : 18.12.73

Mannen : 13.12.67

 

Jente: 25.02.02

Gutt: 25.05.04

 

Og vil vi holde sammen? Så spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ei jente om ca 1år.Dere vil holde sammen både i tynt og tykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oij oij oij så spennende:-) Har en gutt fra før...Vet du hvor mange barn jeg får tilsammen? Evt tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pipp langstrømpe!Da kan det hende det er jenta jeg får bilde av.Ser ingen tvillinger nei.Før opp 4 barn på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du tid til meg også? :-)

 

Lurer på hva du ser ang jobbsituasjonen min fremover. Har fått et kortvarig vikariat ved universitetet, men det varer bare frem til jul. Tror du jeg trives? Og hva skjer når vikariatet er over? Jeg er født 250478. Og om du får tid... Får du opp noe ang ekteskapet vårt? Vil jeg forbli gift?

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kasandre!

Får fram veldig litt om deg egentlig,litt vanskelig og lese.

Men du må bare følge hjerte ditt.Kan ikke være sammens med en og tenke på den andre.

Du er ikke ekkel eller noe,det er bare slik vi mennesker er laget.Vi kan ikke styre være føleleser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Mamman til luringen!

Føler du får fortsette i vikariatet du er i eller starte i et nytt ved samme plassen du er.

Du sliter litt med og finne deg til rette...men det går til slutt.

Du vil forbli gift,sliter litt til tider med forholdet men det går i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere to barn fra før?ser to jenter her ganske tett...vess ikke dere har det så kan det nok komme to jentr snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...