Gå til innhold

For de som vil at jeg skal "prøve"og spå..skriv deres innlegg her!


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Så utrolig bra..Dette er jo så spennende:)

Håper det du ser vil gå i oppfyllelse...Ikke noe annet som dukker opp?

 

Klemz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar vennen!!!

Blir spennende å se og det høres flott ut med en liten jente -det er det samme som de aller fleste vennene mine her inne også har fått opp , men det er jo alltid gøy å høre hva dere nye får opp:-)

Syntes du er veldig flink jeg !! Du må bare fortsette å bruke evnene dine -de kommer til å bli til glede for deg og det er jo så gøy å hjelpe andre også :-) Får inn at du er et varmt og fint menneske med mye spennede foran deg :-)

Lykke til videre da !!!

 

Klem fra meg XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Elastica!

Tusen takk skal du ha...håper jeg får glede.Har sett både vondt og godt.Syntes det var veldig skremmende til og starte med så har holdt "Hemmeligheten"min for meg selv ei stund...lykke til med prøvingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Vell, er det noen i vår familie som nyser en del, så er det hunden vår.

Sambo og jeg pratet faktisk om det her en dag. Litt mye nysing til å være hund mente vi, men tenkte ikke mer over det.

Men allergi? hm..

 

Er spådd 2 gutter og 1 jente tidligere, så du treffer bra til å være "fersk":-)

 

Godt at det finnes slike som deg;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Arbeidsnarkoman&gullegutt

Er ikke sikkert der er allergi,men ble litt nysing når jeg så på deg..hehe.

Prøver så godt jeg kan være og utvikle mine evner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..Bare lurte på om du kunne se på en tind til for meg?Driver å "trener" på å spå jeg også,bruker kort og pendel foreløpig,men noen har sett lys rundt meg,at jeg har en evne....?!?

Ser du noe på meg i forhold til dette?Kommer jeg til å få det til bra?

 

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til vekt81

Tror nok du har en even ja,men spør eller nattinatt eller noen som er litt mer erfaren en meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar:-)

Vi har vært igjennom en sinnsyk periode, men alt er veldig bra nå. Han har en sønn fra før. Ser du om det er lenge til vi får barn? (10.02.72 og 21.10.68) Evt tvillinger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej det jeg lurte på var om du kunne finne en liten tid til mg og spå mg ordnlig vær så snill dt er kjempe viktig dt e ik noe game jg bare lurer på om du kunne finne bare ut om 21.04.1987 og 22.09.1987 om du ser noe på dt...(kjærlighet/gift eller om vi skal leve heile livet samne) bare ta og prøv ¨finn ut ka du ser eller vises.....for du skjønna han bor ik har i norge han e i makedonia dt derfor vi hr dt vanskelig....også lurte jg på om du ser når e skal f mg et liten jobbb og barna (kor mye) kanskje dt e litt mye villet men plsss dt ekjempe viktig for mg at du hjrlpr mg takker og bukkr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora!

 

Jeg hadde forrige uke en SA i uke 9 + 4!

Slapp heldigvis utskrapning, og blødningene har så og si stoppet nå!

 

Kan du se når jeg blir gravid igjen?

Og hvilket kjønn det blir?

 

Er født 11.05.67

 

Vi har fått klarsignal til å prøve igjen med en gang!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora har fått sin gutt ;)

 

Jeg lurer på om du har tid å spå meg? Det hadde vært veldig snillt av deg!

 

Jeg har ingen barn, men lurer på om du kan se når jeg blir gravid?

Jeg er født 210983.

 

Har samboer ;)

 

på forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for rask svar på mitt første innlegg. Bare lurer på en ting til. Ser du om det er lenge til vi blir gravid? Jeg er født 10.02.72 og han 21.10.68. På forhånd takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til suzana

Ser ikke noe bryllup på deg enda,ikke får om 5 år ca.Kjærligheten vil blomster med han du oppgir her,men får ei føleles at det ikke kommer til og vare livet ut.Men skal ikke si det sikkert.

Ser at du vil ha en gutt med han du oppgir.Det forholdet dere har blir litt hardt siden han bor i Makedonia men gikk gi deg så lett.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 3 prinser og 1prinsesse:-)

For det første må jeg si at det var veldig trist,men med det andre så ser jeg at du fort blir gravid igjen,kanskje ikke denne pp med neste eller gangen etter der.Og da får jeg fram ei jente.Så til våren/sommeren 2008 så har du fått ei skjønn prinsesse.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ønsker.oss

Har tid til deg også vet du,har slappet av en del i dag så har en del engegi tilgode..hehe.

Ser ei jente her,nydelig.Du holder enne i armen og det er sommer,så du blir nok gravid snart,aug/sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen hjertlig men skal nu faktisk reis i 10 aug. og gifte oss i makedonia..så dessverre skjønner jg ik kofffr du ik kunne finne dt var kjempe trist men takk likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for raskt svar Aurora ;)

 

har et par spørsmål til hvis du har overskudd til å svare!

 

Skal begynne i ny jobb nå i slutten av august, kommer jeg til å passe inn der?

Hvor mange barn kommer vi til å få?

Håper virkelig du har rett angående den nydelige jenta du ser ;) Har prøvd en stund, så vi krysser fingrene for at vi lykkes i august ;)

 

ha en fin kveld!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Svigerinna mi driver og prøver og bli gravid. Ser du når hun blir det? Hun er født 131280.

 

Ser du noen forandring på jobbfronten for meg? Født 130979

 

Lurer på om du klarer å se hjelpere?

Hei hei (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til vilsågjerneha

Du blir det nok veldig veldig snart,ble litt kvalm og ser henne med kul på magen.Ser ut som det er ei jente.

 

Ser ikke noe forandring på jobbfronten til deg dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heo aurora!

 

Vil du ta en titt på meg oxo?

Lurer bare på hva du kan se... Og evt hva som skjer fremmover med meg og sambo? noen forlovelse??:D

 

Om det dukker opp noe mer, må du gjerne si det!!:)

 

Og evt om du kan se flere barn på meg? evt når og hva?;)

Fødselsdatoen min: 120787

Sambo: 050887

 

Tusen takk!

(ps: prøvde å sende deg en privat meld, men gikk ikke.. Om du orker hadde det vært kjekt om du svarte på PM, da jeg ikke er mye innpå debatter..;))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mamma_tilM&A

 

Dere holder sammen og jeg ser to tett barn på dere,har du tvillinger?ligner nesten på det.Og så ser jeg ei jente som kommer om ca 2-3år.

Du har nok og holde fingrene i men vikrer som du får veldig godt hjelp av de i rundt deg.Ser ikke noe forlovelse enda,men kan ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for svar!!!

Jepp, fikk tvillinger for en mnd siden!!;););)

Ei jente? åååå.... gleder meg. hehe!!

 

Nok å holde fingrene i jah! Det kan du si.. og får veldig god hjelp av mamma og de :):)

 

Ser du noe mer på meg eller sambo?

Med jobb evt?

 

:):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil gjerne at du ser på oss. Vi har veldig lyst til å flytte, kan du se når det vil skje. Og når vil vi få oss nye jobber? Hvordan vil det gå med salg av hus og hva kommer vi til å kjøpe? Vi vi trives?

Og blir det noen flere barn, når og kjønn?

Jeg 200974, han 300868.

 

Tusen takk.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...