Gå til innhold

For de som vil at jeg skal "prøve"og spå..skriv deres innlegg her!


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Hei!

Kommer forholdet mitt til samboer og holde??

Er jeg gravid nå,eller kommer jeg til å bli gravid snart??

 

Jeg 150686

Sambo 190981

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til Heffalump-07,vil ha ny spire!

Forholdet kommer til og vare og dere får/har det fint sammens.Føler dere har nok og gjøre der dere bor nå.

Du er ikke gravid nå,men vis du slapper av,så kan det hende det kommer en gutt neste år.Du vil være gravid innen dette året er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! (har bytta nick fra den gode fe* til Twigs) Det stemmer ganske så bra ja. Har to tette barn, 13 mndr mellom!Utrolif:D

 

Klarer du å se om vi kjøper ett hus til den lille kommer da?

Må spørre om en ting. Klarer du å se hvordan mannen min tar det med å få ett barn til? han vil nemmlig ikke snakke om mer barn nå (ikke før 2 - 3år ca)

 

Nok en gang! Mange takk! skikkelig imponerende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Twigs

Jenta kommer som sakt til neste høst,og dere begynner og lete så fort du finner ut at du er gravid etter noe større og bo i,og dere klarer og lykkes med det.

Din mann fortår det når han skjønner at du er gravid,tror det virker litt skremmende på han og ha 3 tette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til *WhiteLily*

Skal prøve og se litt på deg her nå.Får fram at du sliter litt.Litt usikker på deg selv.Har det vært mye styr rundt deg den siste tiden?blir litt småstressa av deg.

Leter du etter noe sted og bo?føler du liksom er på jakt etter noe,men vet ikke helt hva....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg er gravid med termin 9.feb 08. Kan du se hvilket kjønn det blir.

 

Lurer også på hvor babysmykkene jeg hadde da jeg var liten har tatt veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe .. dyktig du :)

 

leter ikke etter et sted å bo, men leter etter meg selv kan man vel si..

 

ble ikke noe lurer jeg nå, men får vel fortsette å lete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora:)

 

 

Lurte på om du gidder og se på meg. 06.02.85, har datter på 7mnd, når kommer neste? Hvor mange barn vil jeg få og kjønn:)? Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du har god innsikt i det du gjør, og at du får mye poitiv tilbakemelding. Det er jo kjempe flott! :o) Jeg ser at det er mange som vil bli spådd, men håper likevel at du har tid til meg.

 

Det jeg lurte på var om vi snart får en liten krabat? Hvor mange får vi tilsammen? Er det ellers noe du klarer å se??

 

Jeg er født 11.11.73

Han er født 24.09.77

 

Mange solstråler fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Hobbenobbe!Du vil føde litt etter termine,rundt 5 dager etter.Du vil få ei skjønn jente.

Har du et gammelt skrin?ser et flott smykkskrin her,virker litt gammelt.Kanskje noe noe du har arvet eller fått selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg prøver igjen jeg:) Fikk ikke svar på forrige innlegg...

Lurer på om du ser når jeg blir gravid igjen?

Jeg:25.08.81

Sambo:31.08.75

 

På forhånd mange takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kristinpia85~Anine

Ser du koser deg som mamma og at lysten på en til er veldig stor og sjansen for at du blir gravid er stor viss du ønsker og bli gravid nå.Men føler at du blir gravid nå på nyåret i 2008,eller nærmere våren.Da kommer det ei jente.

Ser at du får enten 3-4barn,lurer på om du også får en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk,

Trodde smykkene skulle ligge i et rosa smykkeskrin i fløyel. Fikk det til konfirmasjonen, så det er ikke så gammelt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Marens lille ugle

Først og fremst tusen takk..prøver så godt jeg kan og svare og se..er ikke like enkelt bestandig,men prøver og svare alle her.

Har du fått noen ring i den siste tiden?forlovelse?bryllup?

Ser at en ring blir satt på fingerne her,er usikker på om det er din finger eller ei.

Får opp 3 barn på dere..har dere en fra før?

Ser ei jente her..

Du blir gravid ganske snart føler september på deg,kanskje det er jenta jeg ser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mamma`n til Thea

Føler du får to tett her...så du blir gravid veldig snart.Har dere prøvd lenge?ser ei jente her så du får nok ei jente til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Vi har to gutter fra før, så det hadde jo vært artig med ei jente. Gutt blir flott det også, hvis det blir det.

Ringer??...Hmm.. Vi skal i bryllup om to uker. Det er kanskje det du ser? Vi er ikke forlovet eller har noen planer om bryllup. Har kanskje prøvd å hinte litt, men det å bli gift er ikke noe det haster med. Hvis vi noen gang velger å gifte oss??

Kjempe artig at du tok deg tid til meg. Tusen tusen takk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mamma`n til Thea

Ser også en gutt her...men tror ikke han kommer får om ca 3år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ble så nysgjerrig jeg da, hva slags stress merket du på meg? hmm. snodig og morro det her. har lagt litt kort på meg selv, men det funker dårlig :)

 

stresser egentlig ikke sååå mye om dagen utvendig, men gjør det nok litt ubevist innvendig..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til *WhiteLily*

Funker ikke og legge eller spå seg selv nei.Har øvd litt på samboer og noen venner av meg,men synes det er veldig vanskelig med beskjente.

Føler at du ikke vinner over alt du skal gjør,dagene går fort og når kvelden kommer så er du helt utslitti.

Føler at du har en veldig tung periode der du prøver og finne ut hvem du er på en måte og du leter etter svar du ikke finner fasiten på.Litt vanskelig og forklare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen i meg så er du dyktig, du treffer spikern der, skulle så veldig lagt kort hele kveldene for alle her inne, men jeg er pumpa når kvelden kommer. gleder meg så til vi får litt nye rutiner i høst og jeg kan sette meg selv litt først :)

 

og vanskelig for en som liker fasit og finne svar når det ikke er noen fasit, you get me?

 

vel, vel skal bare fortsette min søken og min vilje til å lære så finner jeg nok svarene en dag, har jo egentlig ikke hastverk. takk for at du tok av tiden og energien din til å se på meg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til *WhitLily*

Skulle bare mangle,ser du også prøver og spå litt her inne.

Har merket jeg får fort vondt i hodet,etter og ha sitti litt her inne så ser jeg så mange bilder og blander litt sammen enkelte.Blir sikkerlig tung i hodet,sikkert energien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...