Gå til innhold

For de som vil at jeg skal "prøve"og spå..skriv deres innlegg her!


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne bli spådd..Når blir jeg gravid igjen?Hvor mange barn får jeg?Kommer jeg til å gifte meg?Når?Du trenger ikke svare på alle hvis det ble for mange spm..jeg er født 16.08.82 Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få prøve deg på meg:)

 

Jeg: 23.10.85

Samboer: 19.06.86

 

Vil jeg og barnefar holde sammen? Vil vi få flere barn? Isåfall når? Vil han og min mor noen gang komme overens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan spår du?

 

Vil gjerne at du "ser" på meg også :)

 

 

Ser du flere barn på meg? Evnt når? kjønn?

 

Vi har 3 barn + sambo 1 fra før.

 

Jege r f.14.10.74

sambo 14.08.74

 

På forhånd takk :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tallet som først slår meg inn er 3 barn,har du ei jente fra før?vintern blir du gravid igjen.Ser et høst bryllup kanskje om 2år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere prøver hardt og holde sammen,men i lengden så holder det ikke,men dere finner hverandre igjen og så holder det.Ser en gutt om ca 3år.Når det gjelder forholdet med din samboer og din mor så kommer det nok til og gå i orden etter en stund.....mye om og men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er jeg helt ny.Får opp en del bilder i hodet mitt og har en hel og del magaføleles og mye rett på det første som slår meg inn...så jeg prøver og utvikle den evene jeg har.

 

Får faktisk opp et barn til på dere om ei lita stund,kanskje til vår/sommeren.Lita jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo vennen

Om du har lyst å prøve å spå meg? Ser du om me bestemmer oss for ein til,eller er det stopp no?

Ser du meg i jobb til hausten,eller kun skulen og praksis (på skulen)

Ser du sydentur for meg og mannen i haust? Eg er født 04.05.68,og mannen 13.05.65

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere en to-tre barn fra før?får opp at dere har prøvd litt på en,men lagt det på is for ei stund,men tør ikke og se det helt.Tror at det blir en synden tur på dere(tror ikke vi har så fine strender i norge som jeg ser her)hehe.

Så var det jobb....har du drevet lenge med og søkt eller bekymret det for jobbsituasjonene?før opp en jobb nærmere vinteren på det.Men litt vanskelig og se hvilken jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Vil du se på meg også? Lurer på om du kan se flere barn på meg og sambo? Vi har en gutt sammen, og i tillegg har jeg to jenter fra før. eventuelt kjønn?

Jeg 17.02.77 sambo 25.01.69

 

Ha en fortsatt fin sommer!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være så snill og prøve og spå meg.. ang. flere barn ,jobb og giftemål. Er født 20.10.73 og samboer er født 11.04.70

Tusen takk på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en gutt til,men ikke før om en stund,ser deg gravid på sommeren..så kanskje neste sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser et vår bryllup på deg,men det skjer ikke før om kanskje 2år.Har du to barn fra før?ser at du kommeer til og få ei jente ganske snart?prøver du og bli gravid?Jobb så skjer jeg ikke så mye.

 

Er veldig fersk i dette og litt usikker enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

 

Kan du se graviditet på meg snart? Kjønn? Hvor mange barn får vi til slutt?

Får jeg en ny jobb? Er den i såfall i gå avstand fra her vi bor?

Jeg er født 170374

På forhånd takk.......

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg er født 28.11.61 og gubben 19.05.61 vi mistet i 10. uke i juli og prøver igjen for fullt. Kan du se om vi snart vil lykkes og om hva det blir? Kanskje også om det kommer flere. Det er ihvertfall veldig velkomment. Tusen takk og hilsen fra viny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...ser en gutt på deg om kanskje 2 år,dere vil få 3 barn til sammen,ser ei jente her også.Har dere noen fra før?

Ser ingen jobber,men no kan jeg ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vil holde sammen,mye turbulens men forholdet varer.Ser to barn på deg,begge jenter...ser deg gravid i vinteren..kanskje det er no til vinteren eller neste vinter.

Jobb...jobber du i butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så blir du gravid igjen før jul,kanskje i okt/nov.Og da med ei jente.Ser en gutt,men om det er en dere har fra før eller om det er en til som kommer er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! Jeg vil gjerne bli spådd....jeg er født 060780, og har som du ser 3 barn....jeg lurer på om du ser kjønn på de 3 barna jeg har? ser du om jeg får flere barn? hvis jeg får flere, ser du hva det blir da? ser du om jeg kommer til å gifte meg med mannen min som jeg har vært sammen med i 14 år ( helt siden jeg var 13, nå er jeg 27)....venter spent på svar;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to gutter og ei jente du har?

Du kommer til og bli gift får du er 30år.

Så får du en atpåklatt,ei lita jente om en 3-4år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo,og tusen takk.Ja du,eg har fem,og to med min noværende mann.Og det stemmer heilt det du seier,var nesten i gang med ein til,men eg trekte meg...Høres deilig ut med at det ser ut som at sydenturen blir.Ja du,eg vart sjukemeldt for eit kne,vært ute av jobb ei heil stund no,og tar etterutd som yrkesretta attføring.Har vært på eit jobb intervju no,og venter svar i august.Ser du om eg får den jobben?Den er med voksne i psykiatrien,eg utd meg innen same feltet,men med barn og ungdom.Og det stemmer heilt at eg har vært bekymra for jobbsituasjonen,då det såg ganske mørkt ut ei stund når kneet var så dårlig,men no har det blitt så godt igjen.Du er dyktig!!Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Nattinatt!

Det er i allefall en veldig go sjanse til at du får jobben,ser at det er mange som ønsker den jobb en har søkt på,men at du ligger veldig godt ann.Lurer på om du blir kalt inn på nytt,står mellom deg og to til.Vanskelig og se om du får den eller ikke.

 

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg hadde ein følelse av at eg hadde stor sjangs på å få den,men det er ei med meir kompetanse,men likevel så følte eg de kunne tenkt seg gjerne begge,det var og snakk om å gjerne opprette ein ny stilling til.Det som eg er litt redd for,er om det blir for mykje for meg å halde på med både skulen og jobb,med så stor familie i tillegg.hadde tre når eg tok sjukepleien,og fekk 4 på sluttten.Men blir spennende å sjå då,om det blir til hausten,eller etter eg er ferdig på skulen.Tusen takk skal du ha.Og då spørs det om me bestemmer oss for ein liten til,det må me snart finne ut av,åra går...he he.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e født i 22.09.87 han i 21.04.1989 kan du se om vi skal være samen...gifte oss?? Håper du gidd å spå oss:) takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 gutter, men har veldig lyst på en til om noen år....minstemann er bare 3 mnd, så det frister ikke ennå:-) Tusen takk for at du tok deg tid til meg.....god sommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...