Gå til innhold

Flere februarbarn i Bergensområdet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei marianne2208 )

Gratulerer til deg! ;)

Synes det er litt artig å snakke med andre som er i samme situasjon, vi har jo termin omtrent samtidig vi da ;)

Er det din første? Dette blir vår tredje, har en jente på 5 år og en gutt på 9 år. Så dette blir vel en liten attpåklatt, vi gleder oss ;)

Hvordan er formen din? Lykke til :)

hei igjen!!

Ja dette er vår første.. kjempe spennende=)

gleder meg masse til ul, blir litt mer virkelig for meg da tror jeg!!

formen begynner å bli bra den. har vært ganske kvalm,men tar noen ingefær tabeletter.. vet ikke om det er de som begynner å funke eller at det rett og slett holder på å gi seg=)

ellers er blir jeg 22 år i august,bor i fana med samboer og hund=)

Annonse

Sorry,trykket feil...

Er 26, blir 27 neste mnd, og har termin 28...

Jeg er så utrolig spent... Første babyen min dette..

ER det noen februar jenter som har fått dilla på noe?

Jeg har ikke fått dilla på noe.men for litt over 3 uker siden så begynte jeg å hate egg.... I huset har ikke vi egg lenger..

Begynte å bli kvalm or 1 uke siden,men det er nå over..Vet ikke om det var pga ingefær tablettene,men det ga seg..Og jeg tørr ikke å slutte med tablettene,i tilfelle..

Når er det vanlig å til ultralyd?

Bor i nærheten av Bergen...

Hei.

Gratulerer! Veldig spennende når det er din første ;)

Jeg har ikke fått dilla på noe spes enda....men det kommer sikkert. Med førstemann hadde jeg dilla på mandariner og Stratos. Med nr to hadde jeg dilla på tortillachips med ost, hehe. Mye rart man kan få pica på.

Det vanlige er å få ultralyd i uke 17-18...men dette kommer an på hvilken lege du går til. Jeg går til spesialist på fødsel og har allerede hatt to UL.

Jeg har termin 17/2 og vi bor på Askøy. Hvor i nærheten av Bergen bor du?

Lykke til videre :)

Klem

Hei minførstebaby :)

Ja jeg har hørt om Stord, men aldri vært der ;)

Er jo ikke så langt unna Bergen det da? En liten kjøretur det så kanskje vi møtes på et BIM møte i Bergen senere? Hadde vært artig.

Håper formen din er bra :)

Klem

April76..

Ja,hvis du har kjørt til stavanger har du kjørt gjennom stord....

Jeg er fra bergen,men har bodd her ute i over 9 år,pga mannen min..

Ja,formen er bra den.... Er i 3 mnd, 10+4 ...

Og har ennå ikke fått dilla på noe..er det normalt?

Jeg har ingen erfaring,så kjekt å være her inne og lese andres erfaringer....

Annonse

Hei igjen :)

Jeg har heller ikke fått dilla på noe enda...men det kommer nok skal du se :) Jeg er 12+3 i dag. Hadde mye dilla under de to forrige svangerskapene mine, men da senere i svangerskapet, så dette er nok ikke noe å bekymre seg for ;)

Jeg skal forøvrig kontakte legen i dag og få fremskyndet UL....har stooooor mage...og nysjerrig på hvordan det går inni der. Gleder meg ;)

Hei h_76

Jeg også bor på Askøy, er også 31 år, og har termin 17 Februar. Jeg har en gutt på 9 og en jente på 5 år. Artig at vi har mye til felles, kanskje vi møtes på Bim-treff den 30 august?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...