Gå til innhold

Noen som er klare for Tønsberg treff?? med små og store barn


*Mustang Sally*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk inntrykk av at dere fra Tønsberg var en gjeng fra før som møttes annenhver onsdag på cafe M? Eller er det flere ulike treff?

 

Jeg er jente født 80, sønn på 10 mnd. Bodd i Vestfold da jeg var liten, så Telemark, Bergen som student og nå i Tønsberg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forresten: Om dere skal ha treff, kan dere ikke sende pm eller noe? er så sjelden her inne. glemmer denne siden, siden det er så lite action på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprek ja hehe.... Orker ikke sitte hjemme å sture jeg. Vært på bæretreff allerede også.

 

Har vel vært en gjeng her ja som har samles på cafe m. men der tror jeg det bare har vært abbyer og cafe m egner seg ikke for mobile barn.

 

Så jeg foreslår maskinistenes hus. Der er det god mat, plass til vogner. Ute og inneplass, leker, stellebord og mulighet for å lukke av det innerste rommet så de største kan leke og mammane slappe av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å ta med vognene inn der altså? Vi har alltid sitti ute fordi vi ikke har fått med oss det, da. He he:) Men jeg kommer gjerne om jeg kan og dere vil ha meg med. Min er jo 10 mnd og særdeles mobil:)

 

Bare foreslå tid? Dere to kjenner hverandre fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt baby/barne og bæretreff der mange ganger. Har vært veldig mange også. Jeg har en på snart 22mnd og en på 3,5 uke så jeg trenger inngjering hehe....

 

Vi har vært på mange treff sammen. Derfor vi kjenner hverandre og åpen bhg.

 

Må sjekke kalenderen så skal jeg prøve å få satt opp et treff. Men kanskje vente til fellesferien er over? sånn at det kommer noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

 

Skal se om jeg kan når dere setter opp tid, jeg. For tiden er jeg uten arbeid, å har litt ekstra tid til slikt:) Men håper jo at jeg blir mer opptatt etterhvert:) He he:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... trøtt og full av skrive feil, jeg kan forskjell på "og" og "å" altså:) Mente "så". bare helt skutt såpass tidlig, tragisk av meg ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamman til Theo

Godt å høre at du er i god form og kommer deg ut allerede.

 

Vi er med vi. . Skal avgårde en uke den 18 - 26 august . . Ellers har vi tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, jeg bare venter på at dere som kjenner hverandre skal si ifra når det passer:)

 

Jeg er med og gutten min på 11 mnd er også med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her ja. Flere som er med. Jeg har tilvenning i bhg med eldstemann og det ser ut som om det kan ta litt tid. Så jeg må være tilgjengelig. Hva med et koselig treff på cafe Jordbær på Olsrød park på Tolvsrød. Onsdag 29 kl.11??

 

Er dere med?

 

Det er lekeapparater inne til eldrebarn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager er det og hvor langt ca å sykle fra sentrum?

 

Må se det an på være og form tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja flotte sykleforhold dit fra sentrum. Tar 5 min ca.

 

Du sykkler fra sentrum, forbi kilen, opp 2 bakker. Da ligger senteret på venstre side. Et stort senter med mat butikk, kles/leker/ting butikk, leger, apotek, blomsterhandel, frisør, bank og cafe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...oi...det ser faktisk ut som at jeg ikke kan komme. Men jeg avlyser ikke treffet. Er jo fint om dere andre treffes og heller skriver her inne om det er intresse for et nytt treff senere.

 

Dere får kose dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flate får ikke kommet lell, har et treff fra svangerskaps-gruppa denne dagen. Men håper på å få t ett treff en annen gang da.. Hyggelig å se deg på Åpen barnehage Mustang Sally!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...