*Mysillen* Skrevet 3. juli 2007 #1 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg er nok en skikkelig grubler...hehe! Tenker mye til tider... Sitter å leser en bok som jeg har lånt.... "EGGLØSNING" av Judith Uyterlinde..Den handler om ei som gjennomgår flere spontanaborter, flere mislykkede ivf forsøk 2 svngerskap utenfor livmoren....Alt for å få barn.....Boka ender visst med at hun adopterer 2 barn Kjenner meg liksom igjen mange av tankene hun beskriver.... Om å se andre gravide....Om å se venner og famile få barn og spre det glade budskap.... Ja synes i grunn det er en bra bok...vansker med å legge den fra meg..hehe! Så kom jeg til å tenke litt på meg selv...og alle andre som holder til her på ass.befruktning... Påkjenningene vi har med tanke på hva vi går igjennom....Jeg har blitt en av dem som for tiden kan gråte for ingenting...Når jeg leser om de som mislykkes så kan tårene trille lenge...Akkurat som om når jeg leser om de som klarer det...og etterhvert føder et velskapt barn...Tårene triller like mye da også.... Jeg begynner nå med spray på lørdag...Dette blir vårt første forsøk... Er vi heldige...så holder det kanskje med det ene forsøket...Da vil jeg nok trolig være mor selv på denne tiden neste år... Men jeg vet jo at det ikke akkurat er bestandig det går den veien.... Kjenner jeg bekymrer meg litt...Samtidig som jeg gleder meg til å komme i gang...Hvordan blir ting for oss framover nå? Utrolig hvor mange tanker som plutselig dukker opp i hodet på en...hehe! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9749447-s%C3%A5-rarttenker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå