Gå til innhold

kinesisk fødselskalender - hvilket kjønn får vi?


Moony

Anbefalte innlegg

Har sett på kartet. Ang. det skal jeg få jente, men har en STERK følelse på at det blir gutt. Men, men... Får vente til ul. Men ikke DET er helt sikkert hehe. Søsteren min var på ul og de sa hun skulle få jente... MEN det ble en gutt!!!

 

Jaja, får vente til fødselen da...

 

LYKKE TIL ALLESAMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok dette kartet på forrige baby og det stemte. Kom ei jente gitt. Skummelt. Ringen og tråden over magen har heller aldri sviktet meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselskartet her på BiM sier gutt, mens fødselskartet på Babyverden sier jente.

 

Jeg aner ikke, jeg :-)

Skal bli morsomt å se om barnet vil vise frem sine edlere deler på UL i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok bare vente til den lille titter ut i verden...

 

For i følge bim, skal jeg ha gutt...

Mens på babyverden.no, skal jeg få jente!!!

 

Ikke greit.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge den på babyverden, så får vi jente denne gangen. Men jeg tror det ikke før jeg får se det. Enten ved UL eller ved fødsel.

I følge den på¨babuverden, skulle storebor ha vært jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ifølge den på babyverden er det gutt, men ifølge den på BIM, er det jente...så den som lever får se sier bare jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge babyverden får vi gutt:) ....fikk jente forrige gang og det stemte:) Håper på enten eller jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset over forskjellig resultat på babyverden og BIM. Tok et søk, før jeg la ut denne linken, på kinesisk fødselskalender. Eller googlet det som det heter så fint :) Tittet på alle resultatene som kom opp. Og i 9 av 10 tilfeller så var alle like som babyverden, og ikke som BIM sin. Derfor har jeg valgt å "stole på" babyverden sin link :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er faktisk litt usikker! er nå bare i 6 uke tror vi da! skal til kontroll nå snart men... hvis det stemmer med at det ble unnfanget to uker for antatt mens så blir det jente men om det ble unnfanget to uker etter blir det gutt!!! men samme det hva det blir!! så lenge det er friskt!!! gleder meg til dette!! helt nytt!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge den kinesiske kalenderen får jeg ei jente , mens den på babysiden viser gutt..hmm...kanskje jeg har to som ligger å gror i magen min..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge kalenderen blir det guttebaby. Men jeg har litt vanskelig for å tro at samtlige av de som var 23 år og laget baby i april el. mai får guttebaby. Men moro likevel, å se hvorvidt det stemmer. :)

Får smøre meg med tålmoodighet frem til ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg er blitt oppmerksom på hvilke forskjeller det er sier begge kartene at jeg har en gutt fra før... og venter en jente nå i januar. Vi vet ikke men far tror gutt og min første tanke var at dette blir en jente..men vi får se... Jeg er så spent så spent;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalenderen sier jente.

Det stemmer ikke, for vi skal ha en gutt :)

Har hatt en guttefølelse hele tiden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...