Gå til innhold

Barnevogn butikker på Mallorca / Alcudia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Har ei fortvilet veninne som fikk vognen ødelagt på flyet, og de skal være der i 14 dager med tre barn hvor av den minste er en liten "turbo" på 1 1/2 år. Har sjekket på nett men spanske sider når man ikke snakker spansk?????

Håper noen vet noe, takk takk

Skrevet

Er flere inn i pama hvertfall, i alcudia vet jeg ikke. Men i palma er det en stor barneavdeling med klær og utstyr på el corte ingles :) Kan hun ikke spørre de i resepsjonen på hotellet?

Skrevet

Er en barnebutikk i Puerto de Alcudia, la merke til den da vi var der for 3 uker siden. Husker desverre ikke hva den heter, men det står stellekommoder og sånne ting i vinduet. Dersom hun bor inne i Alcudia er det ikke langt å gå, de kan evt ta bussen. Ligger litt lengre bort enn et hotell som heter Alcudia Garden. Be henne høre på hotellet også, mange hoteller leier ut paraplytriller.

Lykke til:)

Skrevet

Mange steder leier de ut ellers så er det en barne butill på enden av torget i gamle byen der markedet er.

Skrevet

Takk for svar. Jeg har også sett butikken i alcudia men husker ikke hva den heter og om de har vogner. Men fant jeg den så gjør vel hun også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...