Gå til innhold

Noen som har prøvd spray tan eller hva det nå heter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå du går til hudpleier og de spayer deg brun?

Lurer på hvordan det ser ut på sommeren? Hvodan ser det ut når det begynner å "vaske av"

ser det falskt ut?

Fortsetter under...

Skrevet

jeg har gjort det et par ganger og det er HELT herlig:=)

Første dagen blir man veldig brun (du kan avgjøre litt selv også) og du kan dusje etter 8 timer... Det er etterpå at fargen blir fin:) For en får jo liksom litt overflødig som huden ikke trekker inn om du skjønner.

Fikk masse komplimenter for fargen og INGEN skjolder:) Helt herlig.... skal gjøre det igjen for å si det sånn:)

fargen slites jevnt av (iallefall på meg) og varer litt over en uke...

Skrevet

Jeg anbefaler ikke gjøre det i en salong, d blir jevnt og fint..men synes det er oppskrytt..har gjort det en gang,aldri mer...

Men jeg anbefaler Sex symbol aerotan..Den sprayer du på selv og bruker hendene til å smøre utover:) den bruker jeg masse:)kjempe god,lett og påføre og blir kjempe fint:)

Skrevet

kan jeg spørre hvor mye det kostet??

Skrevet

jeg betalte 200 kr til hudpleier... syns ikke det er dyrt... jeg for min del har prøvd feks model co sin spray og sånn. men får bare skjolder... =( men kanskje jeg som gjør det feil? hehe

Skrevet

se på denne siden: esunless.no

Annonse

Skrevet

Har også prøvd Model co. Var noe møkk, Ikke kjøp den!

Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige...alle har sjoldet..men ikke sex symbol...den er driit god:) Koster bare 230kr..Er vært pengene..Anbefaler den på det sterkeste..blir fin med en gang,,,går du til hupeier å gjør det må du dusje etter 8timerfor at det skal bli fint:(kjedelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...