Gå til innhold

Noen som har begynt å få mage enda??

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg har fått DEN magen! Spesielt om kvelden virker den utrolig oppblåst og gravid :-P Har en del ekstra kilo på magen etter forrige svangerskap da, så det ser jo ganske svæært ut når den blåser seg opp. Hva med dere andre??

Fortsetter under...

Uke 6 +3 her og har stor oppblåst mage. Har en venninne som er 20 uker og mannen min synes jeg er større enn henne:-D

Hun er ikke så stor da...

Er en slank jente , 6 år siden forrige svangerskap. En kan se det ganske mye på meg. Folk er nok redde for å spørre men ser de lurer.:-)

Har kjøpt tunikaer og vide topper som du ser magen i hvis vinden blåser mot meg. Synes det er gøy et folk lurer,holder ikke inn magen men viser den frem.

Var hos legen og jeg er ganske hoven, hun kjente innvendig på meg, er vel derfor magen er så stor pluss endel luft da :-D

Har ikke for vane å bli stor i graviditetene. Med nr 1 la jeg på meg 6 kg, nr 2 1 kg og nr 3 5 kg. Men synes jeg husker at magen kom fort på de 2 siste også.

Vi får nyte dette, klem :-D

Annonse

er 4+5 i dag, og er ekstremt oppblåst..har alltid fått mage veldig tidlig eg, sist svangerskap som endte i ma i februar, såg eg ut som eindel meir enn 20 veker...meir 6 mnd ++++

så det blir spennede å sjå koss det bblir denne gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...