*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Etter å hatt så vondt søndag og mandag ringet jeg legen i dag og fikk time med engang. Jeg spurte hun ang BL men hun sa det var altfor tidlig.Er 5+6 i dag. Men er jo mitt 4 barn... Fikk for et år siden prolaps med blødning nede i korsryggen og har gått til kiropraktor i et halvt år for å knekke. Han sa at dette er noe som har ligget lenge å murre og når jeg stresser kjenner jeg det er noe som tar tak der nede. Men de smertene jeg hadde på søndag og mandag var ikke det samme, bare stikking langt inne i skjeden.og ned i bena. pluss murringer. Hun kjente invendig på meg og sa jeg var litt hoven men ellers så alt bra ut. Testen viste veldig positiv, hun sa den slo ut med engang de tok den i urinen. Betyr det at det er mye hcg da? hvist jeg hadde mye smerter i morra skulle hun ordne time til meg på sykehuset så jeg fikk tatt en ultralyd. Skal ta blodprøve i morra og om en uke for å se om alt er bra. Må nok heller prøve å slappe av og nyte at jeg er gravid istedenfor å være redd for at det kan gå galt. Klem fra meg
Erisa* Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Jeg har goså hatt vondt i ryggen og livmoren, spesielt fra uke 6-8. Det har gitt seg litt nå. Jeg var til ul forrige uke og alt så bra ut! Kan godt hende det er normalt, men at smertene blir forsterket fordi du har hatt plager i det området fra før av. Fint at du blir tatt på alvor og får utredes videre! Rask og klart svar på prøven tyder på mye hCG, akkurat som det skal være når man er 5+6 Håper du blir bedre snart! ikke noe kjekt med vond rygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå