vårina Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Kort fortalt av en lange historie:) Våknet med masse blod i sengen. Ble hentet med ambulanse og kom til sykehuset livredde. Legene tok ultralyd og der fikk vi se to hjerter som banket.Fantastisk opplevelse! De vet ikke hvorfor eg blødde så mye men alt så bra ut før eg reiste hjem igjen.Ligge nå i sengen å slapper av...er sykemeldt 1 uke i første omgang og ska ta det helt med ro. Har noen av dere opplevd det de kaller styrtblødning og at alt har gått bra etterpå?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 huff for en fæl opplevelse,men bra alt gikk som det gikk:) tvllinger å da:) viste du det? hvor langt er du på vei da?
vårina Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Fikk for ca 1 uke siden vite at eg fortsatt var gravid..etter at eg hadde trodd i mange uker at eg hadde mistet(var hos lege som sa at eg hadde mistet). Gikk til ny lege pga at eg var så deppa..han tok noen prøver som viste at eg var gravid. Videre sa legen på ultralyd at eg trolig hadde vært gravid med tvillinger og mistet den ene. Derfor skjønne me ikke så mye etter denne natten..der me tydlig så to hjerter som slo. Uansett har blitt grundig sjekket nå ..så der er ikke flere enn to spirer:) Er nå 9+5 uker på vei. Hvordan går det med deg?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 oi såpass ja,så gledelig overaskelse da:) nei si det.regne vel med at jeg ikke er gravid da.får vel egentlig bare vente å se om tr dukker opp neste mnd eller ei da. lykke til videre i sv.skapet med 2 små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå