Gå til innhold

Vesla skal gå i barnehage sammen med 35 andre barn på 1 og 2 år!!!


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Det blir nok litt av en gjeng tenker jeg... Ingen barn over 2 år der i år. Det blir nok spesielt. Men da er det omtrent jevngamle alle sammen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, ikke bare bare å jobbe i en barnehage nei:) På avdelingen til Thomas er det 14 barn, 11 er nye til høsten og under to år - jeg syntes det var mange småttiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var egentlig en barnehage som skulle nedlegges. Og alle ungene ble overflyttet til andre. Men så var det for få barnehageplasser i kommunen, så den skulle være i bruk ett år til. og da ble det bare 1 og 2 åringer. 4 avd. med 1 og 2 åringer... Men det går vel greit. Litt av en utfordring for de som jobber der men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus skal begynne i barnehage med 150 andre under 3 år.....og 100 over 3 år.....

 

Har mamman en stoooooooooor klump i magen når hun tenker på det??.........Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, det var mange. Men det går nok veldig bra skal du se. Gruer meg jeg og, men er nok verst for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brude hatt en egen foreldre avdeling med masse lommetørkler og et støtteapparat til å ta i mot oss!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...