Gå til innhold

spåere......skjønner ikke noe jeg! kan noen hjelpe meg?


aiko79

Anbefalte innlegg

de siste 3 ukene har jeg hatt masse graviditets tegn. Vonde pupper, mensenmurring, vondt i hodet, kvalm og i det siste har jeg begynt å kaste opp, men graviditetstesten er negativ ( tror jeg... har sett en svak strek som har liksom lagt bak der, men er bare nett så vidt at jeg ser noe så er veldig usikker) Er det noen som kan se om jeg er gravid eller om det er noe annet som forårsaker det? kan godt svare på pm om dere vil!

 

 

jeg er født 28.12.79 og samboer 30.11.77

 

håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal prøve meg. men du må huske på at jeg har helt nye tarot kort med en litt annerledes symbolikk og er ikke så stø i disse enda så ta det med en klype salt.

 

Vel;

Jeg får frem at du for ikke så lenge siden har tatt et eller annet slags oppgjør, enten med fortiden eller en person. Du har begynt på noe nytt og forlatt det gamle. Jeg får også frem at dette handlet om et eller annet slags svik og noen som stod deg nær gjorde deg fryktelig vondt. Dette fikk deg til å gå inn i deg selv og finne ut hva som var riktig for deg og du foretok viktige endringer. Dette har bare ført godt med seg og du nyter nå fruktene av disse endringer, en liten varning dog. Var litt på vakt for det ligger noen i bakgrunnen og er sjalu på den lykken du nå har. Jeg lurer på om det kanskje kommer opp en stooor familiebegivenhet hos deg snart, enten en stor gebursdag eller kanskje et bryllup?? Det siste kortet er litt mer diffust og det omhandler selvfølgelig det du egentlig spurte om. Jeg ser et barn, en gutt. Men er meget usikker på hva han egentlig betyr. Hvis du allerede har en sønn er det nok han jeg ser og da er du nok ikke gravid, men hvis ikke så er du nok det, og da er det en sønn. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hatt noe oppgjør med fortiden, og har det egetlig ganske bra. jeg har begynt på noe nytt, for jeg fikk en datter for 6 mnd siden. er det eneste barnet jeg har. Kanskje jeg er garvid med en gutt da??? og det er ikke noe stor begivenhet i framtiden, men svogeren og svigerinna mi fikk en datter for 2 uker siden. kan det være begivenheten??

 

takk for svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er ik sikker jeg da. Ser heller ut til at jeg må kjøpe en nye stokk med samme symbolik som den gamle. Lykke til uansett. ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...