Gå til innhold

Vi trenger dagmamma i nærheten av Haslum, Bærum evt. Lilleaker, Oslo.

Anbefalte innlegg

Vår datter Isabella trenger en snill dagmamma som er glad i barn fra august i år. Isabella blir 1 år 15 august, hun er en snill og rolig jente. Hun vil helt sikkert gå innen den tid, og hun spiser fint alene. Isabella er glad i andre barn og liker å være ute å leke.

Vi bor på Haslum og jobber i Oslo ved Lilleaker, alt i nærheten her er av interesse.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, dagmammaen til sønnen min trenger et barn til fra august, da vi har fått barnehageplass til tassen fra 30 juli. Vil absolutt anbefale dagmammaen, hun er veldig snill og er som en ekstra bestemor for barna. Hun er rundt 60 år og bor i Durudveien, så det er jo i nærheten av dere? Er du interessert så si fra så kan jeg fortelle mere og gi deg tlfnr hennes:)

Mvh

Ja takk vi er veldig innteresert. Det er rett i nærheten av oss så det ville passe helt perfekt. Å hvis dere i tillegg anbefaler henne er vi kjempe glade :-) Om jeg kan få tlf. nr. så ringer jeg henne allerede i ettermiddag. Mvh. Kristine

Annonse

Tusen takk for hjelpen!!!! Vi har pratet med henne å avtalt at vi starter i august. Jeg har sendt deg et svar på mail, der jeg ber om adressen din, har lyst å sende en liten takk for hjelpen. Det er godt det finnes folk som deg :-) Mvh. Kristine.

Bare hyggelig:) Jeg synes det er viktig å hjelpe til med sånt, husker den panikkfølelsen jeg fikk i fjor høst da jeg innså at vi ikke kom til å få barnehageplass til Sondre fra januar, og det er så veldig bra å få litt hjelp og info fra andre som vet hvor man kan henvende seg. Så ikke tenk på det, er bare kjempehappy for å kunne hjelpe:D

Har fått kontakt med moren til gutten som skal begynne hos Unni fra august, har henvist henne til denne tråden så hun kan ta kontakt med deg, hun har nicket vibu.

Lykke til hos Unni med Isabella! Jeg sender deg mail senere, har dessverre ikke tilgang til den på jobben..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...