Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har alltid gledet meg til å bli gravid igjen. I mitt første svangerskap var jeg overlykkelig. Nå som jeg er gravid er jeg bare trist. Har grått hver dag i to uker nå. Mye av grunnen til at jeg ikke klarer å glede meg over barnet er fordi samboeren min egentlig vil at jeg skal ta abort, og jeg klarer ikke å diskutere med ham fordi jeg går i fullstendig oppløsning og bryter helt sammen. Jeg har begynt å få små blødninger nå, men tror at det kun er hormoner og ikke abort, men skal til legen å få det undersøkt nå i dag. Men jeg har ingen følelser liksom. Er helt tom. Skulle så gjerne gledet meg over dette vidunderet, for jeg ønsket det jo så inderlig. Jeg er redd for å bli presset til å ta abort.
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Kjære deg!! Du kan ikke la deg presse deg til å gjøre noe du ikke selv vil!! Presser samboeren deg, så ville jeg ha pakket en bag og flyttet ut for en stund. Da kanskje han ville ha fått opp øynene for hva han kan miste. Det kan jo tenkes at bare han tar tiden til hjelp, at han vil glede seg over dette mirakelet, han også!! Jeg sender deg masse varme tanker og ønsker deg lykke til videre!!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Tusen takk. Jeg har nok ingen plass å flytte. Har ikke familie her, og så har jeg en datter så jeg må nok bli her. Vi hadde planlagt å bli gravide om ca to år. Han har et kjempekrevende studie (5 år igjen) og vil komme lengre ut i studiet før vi får barn. Men nå er jeg jo gravid, så da ønsker jeg selvfølgelig å beholde barnet. Han mener at han ikke har tid nå... Men jeg er jo her jeg også da...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Uansett hvor dårlig det måtte passe, kan du ikke la deg overtale til og ta abort når du ønsker deg dette barnet, tenk så koselig for datteren din også og få søsken, og denne besluttningen skal du tross alt leve med resten av livet. behold vindunder barnet du :-)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Er bare innom og titter jeg! Men ville abre si at min samboer var også slik... Han gråt, jeg gråt... HAn ville ikke ha barn i det hele tatt med meg, han hadde nemlig 1 jente fra før og det var NOK! Men det gikk faktisk over. Som han sa selv....han innså jo etterhvert at det ikke var noen utvei, og da var det jo kun 1 ting og gjøre, nemlig innstille seg på å bli far igjen! Vi hadde bare vært sammen i 5 mnd, og det er en ordentlig p-pillegutt i magen min! Det tok tid, men merket på han etterhvert at han gledet seg litt mer for hver dag.. OG tilslutt var han glad igjen:) Nå begynner han og grue seg, men det er fordi fødselen er rett rundt hjørnet... Ikke la deg presses til noen ting vennen! Lytt til hjertet ditt, så er jeg sikker på ting ordner seg! Skal love deg det ble grått mange tårer her også, men det ordner seg for søte jenter vettu Håper det hjalp LITT ihvertfall.. Lykke til! (er bare og sende meg en privat post om du vil)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hvordan gikk det hos legen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå