Gå til innhold

rosa gardiner som går ned til gulvet..noen som har tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å skal pusse opp rommet til prinsessen vår..men finner bare gardiner som ikke går til gulvet..og vi må ha helt ned siden hun har en dør på rommet sitt.. noen tips?

Skrevet

De fleste ferdigsydde gardiner finnes også i metervare. Kjøp det, og sy den selv. Det er kjempelett.

Skrevet

Ellers kan dere jo ha rosa vegger, og hvite gardiner. Da er det masse lange stuegardiner å velge mellom. Finnes noen med søte roder og kruseduller også - gjerne i sånt lett stoff.

Skrevet

tror det er europris som har:=)Lette og luftige rosa gardiner til en billig penge.

Skrevet

har ikke tenkt på europris..der skal jeg ta en titt..

ja kan jo sy selv da..men så er det jo meg og mine sy kunnskaper..hehe..kan jo få mamma eller svigermor til å sy kanskje.hehe

Skrevet

di har rosa panellengder på europris.. også har jeg sett at kid har rosa gardiner i lang lengde..

Skrevet

Jeg så noen rosa gardiner på Jysk. Tror de gikk ned til gulvet,men er ikke helt sikker. Stod prinsess el no sånt på de...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjøpte rosa tynne lange gardiner til snuppa på europris. Mener og huske de kosta 50lappen eller noe. Ikke dyre! Og det ble litt sånn prinsesse-look over de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...