wonki Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 har en baby på 4mnd har tidligere brukt en slags flytende pute i balja hans som har vært veldig bra, men nå vil han jo litt opp og se og plaske. har kjøpt en sånn baby-jou som er et slags plastikksete du setter i balja eller badekaret, men syns han siger så langt ned og at det ser litt ubehagelig ut med rompa som stopper i den stubben som står opp og skal hindre at han sklir syns også at hodet / nakken ligger litt forkjært. noen som har ideer til noe annet eller har brukt denne?
Fisk med CV Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har et slikt sete/stol med sugekopper under som jeg setter i balja. Er det et slikt du også har? I så tilfelle er det kanskje ikke stilt inn til riktig størrelse der nede på benklossen. Snuppa mi elsker det setet, har brukt det siden fødselen(hun er 5 mnd nå). Hun leker med tærne, plasker med armene og stortrives.
wonki Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 jeg har den så langt opp jeg kan få den, men skjønner ikke helt fordi han sitter med hodet slik at nakken blir så bøyd liksom- hodet går kant i kant med kanten på den. høres ut som det er den samme. hvor langt nede har dun den klossen i rompa da? og hodet hennes hvor er det i forhold til kanten oppe? visst jeg stiller klossen lengre ned så vil han jo skli enda lengre ned i "stolen" takker for svar
Fisk med CV Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har klossen ganske midt på der nede. Hun ligger da med hodet midt på der oppe, ligger veldig avslappet, ikke noen bøyd nakke. Kan hende det funker bedre om han sklir lengere ned i stolen, de skal ligge ganske så flatt i den.
wonki Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 åh skal de det? trodde det var om å gjøre med mest sittende stilling. da skal jeg prøve igjen. dumt at det ikke følger med noe bilde eller mer anvisning. takk for hjelpen:) da blir det bading i morra igjen
Fisk med CV Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 hehe, det hadde gjort seg med en bruksanvisning ja. Får håpe dette hjelper da*
jippii Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Regner med du har en vanlig balje du fyller vann i? Man behøver egentlig ikke noe sete til beibien når de skal bade. Man kan fylle i vann, slik at beibien ligger på ryggen og da får vann opp til øret. Da storkoser de seg som regel. De kan sparke og vifte med hendene så mye de bare orker, og du slipper å tenke på at h*n sklir nedover.
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 hvordan får du den flat da?? har sånt sete jeg å men jenta mi sitter i den da... men koser seg fælt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå