Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Noen fler enn meg som oppdager dette ? brekker meg HELE dagen, og kaster masse opp Noen råd mot dette?? Pizza hjalp ikke ;p
Nette2 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei, jeg også, æsj, kaster ikke opp, men brekker meg mye. Det hjalp mye å kjøpe "sea-band" på helsekosten som er noen bånd man har rundt håndleddet, og å gå til akkupunktur. Er fortsatt uggen, men mye bedre enn jeg var.... Drikker masse eplejuice med farris også som skal være bra mot kvalme. Grusomt å ha det sånn. Har vært i møte med en klient tidligere idag og det er jo ganske flaut når jeg midt under møtet måtte spise mandler fra vesken for å stagnere kvalmen. Lånte toalettet på vei ut og brakk meg skikkelig:-l sjarmtroll... God bedring håper disse tingene kan hjelpe deg!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Uff, det må være fælt å ha det sånn Jeg har hørt at det er lurt å prøve å spise noe hele tiden, banan, epler eller noe, bare sånn for å ha noe i magen. Og drikke nyco, sånn hvitt pulver man blander i vann som bruser Det er det jeg har hørt Håper det ordner seg
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Spise hele tiden... Haha, hørtes ut som man skal stappe i seg Mente at man ikke bør ha tom mage Ha noe i magen sånn nesten hele tiden Hehe
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 For meg fungerer faktisk lakris og plommer. Men som *januarbebisen* sier, prøv å unngå tom mage.
ringblomst76 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Anbefaler akupunktur på det sterkeste ! Har vært til 4.behandling i dag, og jeg er fantastisk mye bedre. Jeg har i hvertfall fått en ny hverdag på grunn av nålene.....!
ღsommermage2010ღ Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Kvalm jeg også, - men har heldigvis ikke kastet opp enda. Prøver å spise og drikke lite og ofte i løpet av dagen, men finner lite jeg vil ha selv om jeg noen ganger kan ha kjempelyst på et eller annet - merkelige greier dette. Det det går mest av er sure grønne epler, salte kjeks og lakris. Også så trøtt da! Kunne sovnet her jeg sitter, ha ha. Håper formen din blir bedre snart. Er du langt på vei?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Ingefær hjelper mot kvalme... sammen med mariekjeks. )
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 huff, er bare 7+3 ... også har jeg veldig stikkinger i sidene, og sånn.. høres ut som ei sutrepia, men tror jeg er supergravid ;p
k@ra Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Kapteinkjeks, appelsinjuice blandet med vann, salt snacks og andre sunne ting;) Dette må jeg ha for å overleve nå om dagen. Og så må jeg spise litt, veldig ofte. Forskjellige typer frukt også, men brødskive har jeg problemer med. Vi kommer oss vel om noen uker;)
sineline Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Jeg sliter med det samme- kvlme døgnet rundt. Og jeg som så optimistisk trodde at det var morgenkvalme jeg hadde i begynnelsen... Dette er mer hele-dagen-kvalme. Jeg har blitt sykemeldt fordi jeg kaster opp hele tiden. Skal forsøke akkupunktur i slutten av uken og klamrer meg til håpet om at det hjelper... Ellers går det i kavring og knekkebrød og vann+farris. Kommer til å bli syltynn på denne kuren.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå