Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vår lille gutt på 6 uker ble overopphetet i går. Vi holdt oss inne hele dagen pga den trykkende varmen (ville ikke legge han i vognen), men også her inne var det utrolig varmt. Vi hadde alle vinduer og dører åpne, men likvel var det godt over 25 grader her inne. Han lå kun med bleien hele dagen, men likvel det blir jo varmt. Vi har ikke skaffet oss vifte ennå, som jo er veldig dumt.

Han drakk masse MM hele dagen, oftere enn hver time. Men i 7-tiden begynte det og han roet seg ikke, sutret og skrek og sovnet først i 12-tiden på natta. Lurer på om det var pga av varmen... Noen andre som sliter i varmen? Han hadde også noen røde prikker på magen... kanskje noe varmeutslett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det samme problemet på kvelden,han beg å skrike uten grunn fått mat tørr bleie masse kos men skriker selv om puppen er i munnen...og han er kjempe trett.sover dårlig i denne varmen her...han blir 7 uker i m

Skrevet

Litt usikker på om det var varmeutslett, men vi har opplevd det samme. Vi har skaffet oss vifte, i tillegg har han fått bade (1 mnd) litt i baljen sin slik at han har fått kjølt seg ned. Jeg opplever faktisk at det er bedre å finne et skyggested på stranden (langs kysten) hvor det er en lett bris uansett vær. Hvis du bor langs kysten vil jeg anbefale det...tror det kan være langt verre å oppholde seg inne nå.

Skrevet

Ja, vi skulle nok ha kommet oss ut i litt frisk bris, her inne har det vært uutoholdelig varmt. I dag skal vi ut, så slipper gullet denne voldsomme varmen. Nå sover han heldigvis og utslettet er borte :)

Før vi fikk barn, hadde vi tenkt oss til syden.... NOT, jeg skal ikke til syden med en baby, NEVER. Vi reiser heller sydover i januar (Gran Canaria), da er det fint for et lite barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...