jordbærsjokolade Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Er ikke livsviktig for meg det altså, men lurer på om det er ok å feks ha litt parfyme i håret eller bak knærne. Skjønner at det ikke er noe særlig på halsen og armene:)
Mamman til M&E Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg hadde ingenting "lukt" på meg i det hele tatt de første ukene. Mulig jeg er litt sær men tenkte at babyen bare skulle lukte mamma når den kom til verden. Som du selv sier det er ikke noe "must" for deg og da ville jeg la være. Bruker ikke parfyme ennå jeg men deo og såpe med parfyme bruker jeg nå. Lykke til, du har mye å glede deg til :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har kun brukt litt parfyme en gang etter at gutten ble født (for snart 6 uker siden) Da tok jeg bare litt helt øverst på halsen...
jordbærsjokolade Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Ja, er nok like griet å la være tenker jeg:) Er bare det at jeg aldri bruker sminke, parfyme har liksom vært det eneste jeg har brukt. Men bedre med ren mammalukt for babyen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå