Gjest Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 D trodde ik jeg d var heller faktisk, ik når d blir såå varmt som nå-fjerna mitt i vår jeg da..
LivetErEnLek Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Det er nok kanskje ikke så kjølende, med snuppa mi er mye våtere i håret når hun har sovet uten, så her blir det liggende. Men jeg synes det ser ille ut, ser ut som om jeg prøver å koke ungen når vi triller rundt med skinn i vogna. Ikke mye kult med alle de stygge blikkene som blir sendt vår vei.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Har lurt på å fjerne det jeg og.. mini har ull madrass så det bør vel regulere nok i seg selv? .. kanskje prøve i morra...
Karija Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Bebisen min ble alltid supersvett på skinnet, så jeg forstår ikke det med lammeskinn... Jeg fikk skinnet i gave. Kan ikke utelukke at det er "fake" skinn, men jeg tror ikke det er fake...
Murmeline Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har nettopp kjøpt nytt skinn til å ha i sengen, det første var et billig skinn fra baby shop eller noe, et ekte skinn, men gult og fint;) Det nye skinnet er av tilsvarende kvalitet som Nøstebarn osv, og det virker bedre, ikke så klam nå lenger. Synes hun sover roligere også.
Herkules Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har i natt fått skjekket ut om det å sove uten skinn var bedre siden vi sov borte i natt(kunne lagt han på skinn men gjorde det ikke) I natt som han sov uten skinn vknet han flere ganger av varme og var helt klam og svett Natt til i går sov han på skinn og sov gjenom natten uten sutring og han var varm, men ikke våt i håret eller klam når jeg plukket ham opp Konklusjon; vi lar skinnet ligge!
Hææ? Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Jeg beholder også skinnet i senga.Jenta vår pleier å sovne i vår seng på kvelden,da blir hun svett og varm og sover urolig,men når jeg legger henne over i senga si med skinnet under seg blir hun ikke varm på samme måten.Blir ikke svett i håret og klam på kroppen,og hun sover mye roligere.
MammaDilla Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har aldri brukt skinn i sengen. Dårlig mor som jeg er... Men jeg har det i vognen, og der blir det hele sommeren tror jeg. Han er aldri våt på ryggen sålenge han ligger på skinnet i vognen. Men de gangene jeg lar han ligge på vanlig teppe ute i skyggen så er han kliss våt etter en stund. Kjøler ikke, men regulerer veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå