Gå til innhold

Hva er best i denne varmen, sove med eller uten pysjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere? Og hva annet har de over? Dyne, helsepledd, ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt sover i bare bleia, og har et helseteppe halvt over seg (drar det over seg, og sparker det så av). Noe annet blir for varmt.

Skrevet

Vesla sover i bare bleia. Hun har helse teppet over seg. (men hun dutter det av seg rimlig fort.) Og hvis hun våkner i løpet av natten og ikke vil ligge rolig (har begynnt og snu seg over på mage og leker innimellom) så legger vi dyna over for da kan hun ikke snu seg like lett. Men også den dytter hun av seg etterhvert.

Skrevet

Kun bleie her. Og uten noe over seg helt til jeg legger meg. Da legger jeg over et tynt teppe.

Skrevet

Her er det også kun bleie, breier over henne med et teppe når vi legger oss, men det går fort av igjen.

Skrevet

Her sover snuppa i en kortarmet body, hadde sovet kun i bleie hvis det ikke hadde vært for at hun har funnet ut hvordan man tar den av ;)

Skrevet

Jenta vår har kortermet body og helseteppe.

Skrevet

Han ligger i bodyen med bare dynetrekket over føttene. Han sparker det av seg. Om natten trekker jeg dynetrekket over han, siden det blir litt kjølere i rommet om natten.

Skrevet

Bare bleia her også, jeg går innom når jeg skal legge meg og tar helseteppet over henne. Det holder lenge.

Skrevet

Hun sover i body. Har vogndyna lett over seg.

Skrevet

Har kjøpt et par pysjer uten armer og ben, har på han den, men har vurdert å la han sove uten, men han sparker av seg dyna hele tiden, og da er jeg redd han blir for kald. Har vinduet oppe og en vifte på frem til vi legger oss.

Skrevet

Bare bleia på lammeskinn, med mitt silke skjerf som teppe;)

Skrevet

Sover med kortarmet body. Legger helseteppe over han når han har sovnet, og dyne over han når vi legger oss. Sover jo selv med dyne på meg, så synes det blir litt rart hvis lillegutt bare skulle sove med teppe...

Skrevet

Mine sover i kortarmet body med helseteppe.Hender jeg legger over dyne utover natta men den går fort av igjen.

Skrevet

I body med teppe først på kvelden,så dyne når vi legger oss. Har som ei annen sa dyne på selv og. Vi har morgensola på soveromsvindu så er ikke så veldig varmt der på kvelden.

Skrevet

Liker forresten ikke å sove uten noe over meg samme hvor varmt det er,blir jo litt frøsen når man sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...