3troll blir til 4troll Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 jeg skal begynne på skole igjen til høsten, ett årig studie, med 10 mnd utplassering i praksis i blomsterbutikk. Hvordan blir dette om jeg nå er blitt gravid? Kan jeg miste praksisplassen min i butikken ,da jeg går ut i permisjon ? Har regnet ut at , dersom jeg er gravid så rekker jeg ca 5 mnd av tiden min i utplassering før fødsel.. hva de andre 5 mnd jeg trenger for å få godkjent..? sukk* Bekymret ...
kariuss Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 jeg aner ikke jeg, men går jo an å kanskje nevne det for de du skal være utplasser hos? ellers tror jeg du kan ta igjen de 5 mnd uansett hvor senere hvis du ikke rekker. Får håpe noen andre kan svare bedre =) Masse lykke til!
3troll blir til 4troll Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 jeg tør ikke si ifra før jeg begynner der , da mister jeg nok garantert plassen,... og krysset på CB testen kom opp for fullt i morges,.. så nå skjer det ...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Du har ganske mange rettigheter som gravid, også når du er student! Jeg kan ikke svare deg, men det er veldig godt de kan hjelpe deg hos amathea. De vet massevis om sånt. Se www.amathea.no Lykke til! Håper det ordner seg for deg!
3troll blir til 4troll Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2007 Tusen takk ! Skal sjekkes i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå