Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Skal ha mensen til helgen en gang. Men i går kveld blødde jeg bittelitt, satt inn en OB, men det var kun et par dråper der. Satt inn en ny før jeg gikk og la meg, og i dag morges var det kun noen få dråper igjen. Har ikke blødd noe mer i dag. Har aldri opplevd det før. Vi har vært litt uforsiktige siden vi prøver/prøver ikke å få barn...hehe (skjer det, så skjer det), men da har vi kun tatt på kondom før utløsning
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 det er ikke eggløsning da?? ofte det kommer litt blod da.. men har du punktlig mens så er det kanskje ikke det.. hm..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Nei. Eggløsning hadde jeg for 11 dager siden. Den kjenner jeg veeeeeldig godt, for å si det sånn....hehe
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 kanskje det er festeblødning? Det kommer alltid noen dråper sæd under samleie før utløsning, og en dråpe er nok! Kanskje du må ta en test i helgen? Jeg pleier ofte å ha litt blodig utflod et par dager før mensen kommer skikkelig igang så det kan jo være det også?
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Fikk sånn festeblødning denne gangen
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 HI her. Tror jeg fikk mensen i dag morges, blødde litt mer. Men har ikke menssmerter som jeg pleier å ha da.....hmmmm. Blir helt rar av dette : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå