Gå til innhold

Er så uvel hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Er 7+0 i dag og er så uvel hele tiden! Kaster ikke opp, men brekker meg innimellom og må svelge hardt og puste tungt ofte for å ikke brekke med mer enn jeg gjør.. Er det noen som har noen gode råd...?

M.

Gravid for 3.gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har det sånn jeg også.. I den grad noe virker, så må det være å ta det med ro, slappe av når man føler man trenger det, og spise veldig ofte. Jeg må spise ca hver 3.time, ellers blir jeg skikkelig kvalm. Men det er jo ikke så kjekt, lite motiverende å spise fordi man er dårlig, ikke fordi man er sulten...

Håper du kan legge dagene til rette slik at du kan ta det litt med ro. Jeg er fulltidsstudent med helgejobb ved siden av, men har blitt sykemeldt fra jobben, slik at jeg bare kan konsentrere meg om studiene. Og der tar jeg meg mye fri for tiden.

Jeg er 7+6 i dag:)

Skrevet

Hei igjen. Må prøve å bli flinkere til å spise oftere, men det er ikke så mye som frister...

Jobber fult og har to barn, en på 2 og en på 4, så det blir ikke mye fred og ro. Har ikke vært hos lege enda, men hvis dette ikke blir bedre bør jeg kanskje gjøre det, og be om litt sykemelding, så jeg kan få litt mer tid til å hvile...

Lykke til videre med magen :-)

M.

Skrevet

Ja, det høres ut som at du kanskje har det litt travelt! Du trenger jo ikke å sykemeldes 100%, kanskje det går an å finne en løsning med at du jobber noen timer kortere hver dag, evt færre dager i uken? ikke vet jeg om hvilke muligheter som fins.

Syns også det er vanskelig å finne mat som frister. Har stort sett bare lyst på ting jeg ikke kan få. For eksempel fikk jeg her en dag lyst på potetball (kumle/raspeballer) slik som svigermor lager det, men problemet er at hun er på Sunnmøre og jeg i Bergen. Sukk.. har lyst på det enda!

Det "positive" er at jeg ikke er godtesyk i det hele tatt, det frister rett og slett ikke med søte ting! Og det er jo kanskje like greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...