♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Skal på første kontroll i dag kl 14.40 og gruer meg. Har absolutt ingen kjemi med legen min, han er så arrogant og "viktigper". Er andre svangerskapet mitt så jeg har jo litt peiling på hva jeg går i møte. Men gruer meg nå skikkelig. Skal til privatpraktiserende gynekolog om 2 uker. Takler rett og slett ikke at fastlegen skal ta gyn. undersøkelse på meg.... Noen i min situasjon? Er det mulig å be om ul på annet sykehus enn det jeg skal føde på??? Har lyst å be om ul på Riksen eller ullevål ( har hjertefeil i familien)
M*A*S*H* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Det er du som bestemmer om legen skal gjøre en gu på deg. Du kan bare si til ham at det skal du til om 14 dager. Jeg tror man kan få ordnet ul på annet sykehus. Hvis ikke fastlegen din forstår problemet ditt, ta det opp om 14 dager og be om råd. :-) PS Du må se å få deg en kulere fastlege;-)
Marius og mamma'n hans Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg hadde ikke noen problemer med legen min egentlig, men gu? Aldri i verden om han fikk ta det på meg. Så jeg var kjempeglad da han henviste meg videre til en gyn. Nå da jeg fant ut at jeg var gravid byttet jeg lege, for han jeg hadde var gammel og jeg følte ikke han var så veldig grundig ikke hadde han peiling på PCOS heller som jeg har... Hadde jeg vært deg hadde jeg byttet fastlege på flekken... det er jo sååå enkelt å gjøre det.
kariuss Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hei hei, så ille da, jeg er alltid sånn som gruer meg til legen jeg, har litt legeskrekk, vet egenltig ikke hvorfor. Har fått en ny lege der jeg går nå som har tatt over for han gamle.. Skikkelig ung og kjekk, så blir ikke no mindre flaut nå liksom ha ha Når jeg skal til undersøkelse sa han at jeg kunne ha ei dame som også er på det legesenteret til å ta den gyn testen, tror nesten jeg skal takke ja til det.. Går det ikke at du bytter fastlege da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå