Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare dager siden jeg oppdaget at jeg er gravid. Er så utrolig glad! Dette blir helt nytt for meg, har aldri vært gravid før. Har termin 1. feb, og er altså 5+1 på vei.

Jeg har et lite spørsmål og det er hvor tidlig burde en dra til legen for sjekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom uke 8 og 12 har jeg hørt. Men jeg dro på legekontoret for en test der også, bare for å være sikker, og da bestillt jeg time, har en fastlege som det er en del kø for å komme inn til, så fikk time 19 juni (er i min 7 uke nå tror jeg), men hun i skranken sa at om jeg syns det var lenge å vente, så kunne jeg dra til jordmor.

Men det er jo bare å ringe legekontoret, fortelle det som det er, også setter de deg opp på en time i passende tid. :)

Skrevet

det vanlige er imellom uke 9-12. mange bestiller timen med en gang, men får den først da, i og med det er det normale. jeg er 11 fullgåtte uker og har enda ikke bestilt time... *sukk* burde få rumpa i gir nå!

*sparkemegselvbak*

velkommen skal du være!!

Skrevet

Tror det er litt forskjellig. Jeg har fått time om 12 dager. Er ca 4+5 nå tror jeg. Jeg sa jeg var gravid og spurte når det var vanlig å gå til 1.kontroll. Gleder meg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...