Gå til innhold

August, September, Oktober mammaer: man 11 juni på Erna?


Minni71

Anbefalte innlegg

Jeg lovet å sjekke opp Erna som møtested. (Etter at vi var på Supperia)

 

Åpningstid; man-lør kl11-23 (ifg plakat på utsiden)

 

Meny:

Smørbrød

Salater

Småretter

Suppe

Ost

Kaker

Is

 

Adresse: Markeveien 6-10.

Rett ovenfor Bergen Tinghus. Ca 50 m fra McDonald. Rett ved parkeringshus.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

denne dagen har jeg barnevakt, så jeg blir med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Minni71! Jeg blir også med. Men hiver meg med på spørsmål som lizzie med nr 2 i magen. Klokkeslett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det stemme det som stod litt lenger opp på siden,så er det kl.20.00. Jeg kan muligens være med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dagen har jeg først eksamen, og så gravide-yoga, og om min kjære ikke kommer hjem den dagen (etter maaaaaaaaaange uker på sjøen), ELLER jeg er helt utslitt etter dagens strabaser, så kommer jeg også :) Kjempekos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort i fra at det passer for meg også:) Når på dagen er det?

 

Jeg var ikke med sist, men kunne gjerne tenkt meg et gravide-nettverk her i by'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sende gubben på Brannkamp så jeg kommer innom når han er i hus. Så håper dere blir sittende en stund. Ennå ikke noen enighet om møtetidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på møte fra halv 6 til 7, så hadde passet best for meg om vi tok det i 8 tiden, men om det ik passer så kommer jeg bare når jeg er ferdig på møte.

kan ik bare en av oss sette et klokkeslett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står helt oppe, der som det står om alle treff i bergen.

KL:20.00

SÅ da går jeg ut fra det.

håper noen gir beskjed om dere endrer kl.slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke de som kan, komme kl 18-19! :) Begynner så tidlig på jobb så jeg kan ikke bli så sent.. Folk kan jo komme etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni71 har skrevet fra kl 20.00 på invitasjoen som ligger ute på bergen.

noen som vet om det er bestilt bord til oss, og om det er bestilt kl 20.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med Møtestedet Erna. De stenger kl 20 om sommeren og det er ikke bestilt bord. Jeg har gjort en foreløping avtale med de om et bord til ca 15 personer på mandag kl 18, under navnet "Barn i magen". De ville holde åpent lenger for oss siden vi var så pass stor gruppe, men enten må vi spise uhorvelig mye ellers så tror jeg at vi bør prøve å komme oss ut derifra i rimelig tid:-) Det er vell litt sent å bestemme et helt nytt sted? Vi kan eventuelt møtes på Erna og gå videre til et annet sted kl 20-21?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut! :) Supert at du tok initiativet ang tid... :) Jeg kommer kl 18! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det rotete for oss!

 

INE har sjekket opp at Erna stenger kl 20 om sommeren.

 

Setter derfor opp et nytt treff, der vi bytter sted til Bocca fra kl 20. Bocca er ikke langt fra Erna.

Bocca ligger der hvor Folkumunde lå før.

 

Beskivelse:

Mellom torgallmenningen/blå steinen og teateret er det en skrå bakke med gressplen i midten. På den ene siden ligger Logen, Logehaven osv. På den andre siden ligger bla. Bocca.

På toppen ligger Ricks. Så hvis du går fra Ricks og ned mot torgallmenningen/blå steinen så går du forbi Bocca.

 

Bocca har småretter (feks pizza og salater), hovedretter og desserter. Vil si det er en blanding av cafe og restaurant.

 

Mandag er en litt dum dag for meg viser det seg. Jeg skal ha visning på leiligheten min fra 19-20.

Men jeg jeg bor i by'n, så jeg kjapper meg ned på Bocca litt for sent, etter at visningen er ferdig.

 

Så håper jeg det er greit for de aller fleste!! Jeg kan ta en gjennomgang av hvem som har svart på søndag kveld og mandag formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med selv om jeg ikke kan bli så veldig lenge... Men møter gjerne opp tidliger om flere blir med på det... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut for at jeg mest sannsynligvis kommer på mandag. Som tidligere sagt er jeg klar etter yogaen :) som er ferdig kl.19. Så kan gjerne komme tidligere (enn 20), om det er ønskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var mye bedre løsning å bytte sted siden Erna egentlig stenger kl 20. Jeg avbestiller på Erna og kommer på Bocca i stedet:-) Jeg vil også gjerne komme klokka 19. Antar Minni71 melder fra om vår ankomst etter opptelling på søndag/mandag?

 

Jaggu er det varmt og fint i denne sommervarmen, måtte gå til anskaffelse av parasoll!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...