Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 ....synes alt smaker snålt? Synes nesten alt jeg spiser, og som jeg vanligvis liker, smaker merkelig og langt ifra godt. Rare greier..
Nr2_04jan08 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Kaffelukt er helt forferdelig! Før graviditet synte jeg det luktet utrolig godt av nytraktet kaffe.Nå brekker jeg meg. Klarer heller ikke karamell og sjokolade. Det smaker plutselig beskt! Jeg elsker egentlig karamell. Det eneste jeg virkelig klarer å nyte er iste. Men kun med sitron. De andre typene blir jeg kvalm av. :-)
kariuss Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Blir ikke kvalm av noe jeg jeg vil og bli kvalm av noe!!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Alt som er surt går greit for min del, andre ting smaker snålt og ikke godt. Og kjøleskapet er nå en hel UAKTUELL sone, for der inne er det så mange forskjellige lukter at jeg brekker meg idet jeg åpner døren.
anka81 Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hehe, skal love deg at det ikkje er kjekt å vere kvalm. alt eg levde av mitt forje svangerskap var reker og fiskepudding,..., hehe.. Tenk deg 9 mnd med bare det.. hehe... alt det andre kom opp igjen, så eg ga opp å spise det.. lykke til:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Hehe, sant det Jeg har ikke fått noe sånn at jeg ikke liker noe, men jeg kan kun spise det jeg har mest lyst på, ellers blir jeg bare kvalm Ellers har jeg ikke symptomer i det hele tatt nesten
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skulle ønske jeg slapp - som i dag gledet jeg meg masse til lasagne til middag, og da var det så skuff at det smakte uggent... Men på den andre siden så er det jo litt godt og. Leste et sted at jentebaby gir mer kvalme enn guttebabyer.. Så det er jo kanskje noe å tenke på?
*Vetlis* Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Jeg grøsser så utrolig når jeg tenker på helt vanlige ting! Jeg blir skikkelig kvalm av kaffelukt( sier hu som drakk en kanne i løpet av en arb. dag), Jeg så tomater i sta og måtte brekke meg. Men pommes frites derimot! Gled ned på høykant i dag! Jeg spiser kun fårepølse og gulost på brød, alt annet blir jeg dårlig av å tenke på!
amy_de Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Jeg klarer ikke tanken på fisk. Brekker meg bare jeg ser bilde av det i et blad. Dessuten har jeg konsekvent lyst på alt vi ikke har hjemme, selvom vi har handlet inn og fylt skapene. Det er litt kjedelig da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå