nurkimagen.com Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 babler så utrolig lite. Noen få "ord" til dagen. Han ler heller ikke, men smiler mye og er ellers "helt med". Noen andre som også har det sånn, eller babler alle 3 -4 mnds babyer mye???
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 det kommer og går..denne babler mye, forrige babla lite men han vokste til han og..
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Nei, jeg synes ikke min gjorde det så veldig mye heller..Men så fikk han smokk ofte da. Fra han var 6 mndr har han bare fått den når han skal sove. Siden da har han bable mye mer, men det kan være tilfeldig..så lenge hun komuniserer litt er det sikkert ikek noe å bekymre seg over:)
nurkimagen.com Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2007 det hører med at han har hatt hjerneblødninger, men ser frisk ut. Bare det at han snakker babler veldig, veldig lite. Noen goe ord hører jeg likevel da i løpet av dagen:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Høres helt ut som min gutt, han er 4 mnd. Han kan flire litt da (begynte helt plutselig for et par - tre uker siden), men babler lite. Når han lager lyd er det oftest "klagelyder" fordi han er lei av å leke f.eks. Han er helt normal på alle andre områder, jeg vet at han hører, og han prøver av og til å herme etter lyder. Så da tenker jeg at det er bare sånn han er
nurkimagen.com Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2007 hva med latter da, ler barna deres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå