Gå til innhold

Nestlè sin "Pære Banan med Yoghurt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo fra 6mnd men kan de spise yoghurt så tidlig ? Trodde ikke de kunne spise det før de ble 10 mnd?! Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er laget på mme så de kan spise den, men ikke vanlig yoghurt.

Skrevet

Spurte hs om akkuratt det når vi var på 4 mnd kontrollen. Hun sa at det var så minimale mengder yoghurt i den så det var greit. =)

Skrevet

Hei! Den er helt ok, yoghurten er varmebehandlet- dvs den er ikke farlig. Dette står også på boksen! Min gutt på snart 9 mnd digger den og har spist masse av den. Og han lever enda... :) :)

Skrevet

det har jeg også reagert på, og derfor ikke turd å gi det enda. men det ser liksom/høres ganske godt ut.. så da kan man gi det altså?

husker bare helsesøster sa til meg og du må IKKE gi yoghurt og fisk enda, siden du ikke ammer han.. trodde ikke det hadde noe med amming å gjøre men, gadde ikke mase om det der og da.

Skrevet

mini er 6mnd å spiser litago yoghurt. å elsker det! en halv sånn boks, anna hver dag. en boks most frukt da de andre dagene. :)

Skrevet

ja, åsså patte han på druer, smake litt på sjokolade, smørkrem på kake har han fått, drukket iste, og smakt konjakk.

Skrevet

Tror du at det er tillatt i norge å selge ting som er potensielt farlig for babyer?

Skrevet

Og min helsesøster anbefaler fisk til babyen min (fra han var 6 måneder) så det er nok mye synsing ute og går på de forskjellige helsestasjoner:) (ammer heller ikke)

Skrevet

altså, så lenge barnet liker maten, og ikke reagerer på den, elelr blir syk, så er det jo bare å gi barnet det den liker! tenk før da, de barna som ikke ble ammet, å bare drakk ku-melk, de ble det folk av dem og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...