Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

med hodet først... skrek voldsomt!!! Roet seg overraskende fort. Satt i armkroken min og koste litt. Jeg spurte om han ville ha is, noe han alltid vil. Lekte med lekene sine og klatret opp i sofaen igjen, akkurat som ingenting hadde skjedd. Dette skjedde ca. en time før leggetid. Han sover nå. Bør jeg vekke han med gjevne mellomrom for å sjekke at alt er ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er forresten 16 måneder

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er nødvendig. Han har jo ingen tegn på hjernerystelse, de tåler en trøkk disse små. :o)

Skrevet

Jeg hadde vel gjort det selv..,men siden han var seg selv etterpå har det sikkert gått bra altså.. men skader ikke å vekke han "litt" - bare se at han reagerer litt på berøring da;)

Skrevet

Det går nok helt fint.

Min datt ned fra stellebordet, og da snakket jeg med en lege etterpå. Han sa at så lenge de skriker med en gang så har de ikke fått hjernerystelse. Hjernerystelse får de visstnok bare hvis de har slått seg så hardt at de besvimer.

Skrevet

åssen lege var dette herregud min fikk lettere hjernrystelse og hun skrek med engang hun falt og slo seg...

uansett om barnet slår seg i hode så burde man ta kontakt med lege spesielt om det er et kraftig slag. de er ikke skjermet disse små selv om de tåler mye...

Skrevet

Leger sier så mye rart altså,,blir så irritert! da hannah falt ned fra sofaen med hodet først dro jeg til legen med henne..selv om hun var seg selv etter fallet - smilte og diet kort tid etterpå, var jeg så i sjokk etter opplevelsen at jeg trengte å høre en lege si at det hadde gått bra.. jeg jobber selv på sykehjem og har opplevd skumle episoder med hjerneblødninger som ikke gir symptomer før noen dager etter..og det var selvfølgelig dette jeg fryktet.. men på dette svarte denne legen at hjerneblødning kan ikke så små barn få, hjernen er alt for bløt til det sa han. Dette har skrevte til flere mødre her inne som har opplevd at barnet har falt..og jeg har blitt "arrestert" for feil info..og det er det jo - men det var det denne legen sa til meg... og her ser jeg også flere mødre som har fått ulik info - det er baree så frustrerende for oss... måtte bare få det ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...