Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Usikker på om sangtittelen e riktig, den om flaggermusa å edderkoppen. Æ kan bare d verset om flaggermusa som flakser fra hus til hus. Huske ikkje edderkoppverset. E d enda flere vers? Lille jenta mi elske den sangen så d hadde vært helt flotters om nåen kunne hjelpe mæ...
pikabuu Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Så rart å være flaggermus og flakse rundt fra hus til hus og gå til sengs i trærne. Men er det noen som forstår hvordan den kan få sove når den henger etter tærne? Så rart å være edderkopp med nøste i sin egen kropp og spinne alle dage. Men hvordan kan den gjemme på så mange kilometer tråd i slik en liten mage? værse go søss!! =o)
pikabuu Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 http://barne.koordinatoren.com/index.php?option=com_content&task=category§ionid=1&id=9&Itemid=101 Fant den forestæn hær =)
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Thank ju væry much! ))) Du e bare å snik på mæ, hæ???? hehe ;o)
hårsår Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Så heldige dere er som har småtroll i samme årskull =)
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Ja, d syns vi åsså ) Mest bare babyprat på oss førr tia. Fint å ha nåen å spørre når man e usikker ) Å så har vi jo perm samtidig så da treffes vi jo selvsagt på dagtid ofte åsså ) Jupp vi e råheldig faktisk )
selfangerkjerringa Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Åh så heldige dere er... blir nesten litt sjalu jeg nå Svigerinnene mine er eldre enn meg og har eldre unger, og de to supersøstrene mine er årevis unna reproduksjon. Så her sitter jeg da, i midten, med to småtroll som ikke helt matcher søskenbarna i alder. Nyt det å være søstre med barn samtidig, det er en unik opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå