Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Har dura rundt på to kjøpesentre og alt jeg finner er shortser.. er litt kaltd for det nå.. så finner jeg snekker bukser da.. og bukser så klart.. men hva med de myke gode sparkebuksene og sparkedressene som var å få før?? stopper de på 68 eller?? finnes det noen nettbutikk med noen fine helt lyseblå sparkebukser?? hjelp...
Duddlidu Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Hei! ja, dessverre så er babyer som er større enn str. 68 ikke babyer lenger ifølge de kommersielle kleskjedene. Dette har irritert meg lenge!! Jeg har en stor gutt som vokste ut av 68 tidlig, og etter det måtte vi gå over til snekkerbukser eller bare strømpebukser ol. Synes det er skikkelig synd, for sparkebukser er mye mer komfertabelt for babyen. Arvet noe eldre tøy av familie og der var det noen sparkebukser i større størrelser, så tror det var mye mer vanlig å kle babyene som babyer lenger før.
hemmeligvemmelig Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes sparkebukser er noe skikkelig dritt... mye bedre med heldresser, feks hollys, idat eller katvig
Duddlidu Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Joda, for de som har et pengetre i hagen så er det fine dresser. Jeg har sett på dem, og det måtte bli med det gitt.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Nøstebarn har noen deilige sparkebukser i større størrelser, ellers så har jeg også funnet noen på lindex.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 har saumfart to lindexer.. ikke noe der.. fant en sparkebukse på cubus, men med vanskelig farge for body.. åh... sukk.. tar i mot alle forslag med takk...
smillamilla Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 syns også de er fine.. men bruker du body under, eller holder drakta bleia på plass? teit å bestille noe med korte armer feks til sommeren, hvis jeg må ha body under..
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Sparkebukser er jo så søte da! Og ik minst utrolig gode for babyer å ha på.. Jeg har et par til min, og han bruker 74. Kjøpte den ene på Cubus, den er mintgrønn med hvit kant og en liten figur frampå. Kjøpte den riktignok på salg i våres.. Den andre er fra merket Cocos, og er beige og hvit. Finnes også i lysblå. Tror d er lettere å finne sp.bukser i sånne barnebutikker som ikke er kjeder som HM, Lindex etc...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 holder uten noe under.. brukte body under sparkedressen i vinter.. kjekke på babysvømming vettu.. fort av og fort på..
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 Alle sparkebuksene jeg har hatt er med seler liksom.. Knepping på hver skulder. Har omtrent alltid body under, som til en vanlig bukse..
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 joda. sikkert.. men det var det å ikke bli ranet da.. der koster de jo 3-400 kr mens de koster 79 på cubus...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #13 Skrevet 23. mai 2007 Hæ? Nei, d var ik slike butikker jeg mente. Hadde aldri giddi el hatt rpd til selv. Den som har merket Cocos, kosta 149,- ! D er jo ik så ille d da...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 Fikk to sparkebukser i str.74 fra Hm til jul jeg. Den ene var det mikkemus på og den andre ole brum. Kansje ikke verden fineste den med mikke mus da, men den andre var kjempe fin. Mørke blå med lys blå konturer av nasse nøff og ole brum.. Så det finnes...men ikke akkurat så stort utvalg.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 Bare å si i fra om du vil selge de........... jakter på qxl og finn jeg.. *sukk*
satime Skrevet 23. mai 2007 #16 Skrevet 23. mai 2007 Jesper har akkurat vokst ut av de nå han så det kan jeg gjerne gjøre. Betaler du porton så er det greit:) Skjønner ikke hvorfor jeg undertegnet anonym istad forresten
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #17 Skrevet 23. mai 2007 Men hva er sparkebukse kan noen forklare?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #18 Skrevet 23. mai 2007 Helt enig med HI om at det burde være mulig å få tak i sparkebukser i str. 74 også. Har lett etter dette lenge fordi jeg syntes de er så veldig praktiske siden det er fot på dem. Men jeg har heller ikke funnet noen. Vil gjerne ha tips om hvor man får tak i slike.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #19 Skrevet 23. mai 2007 Jada.. *smiler litt* Bukse som fortsetter opp til skuldrene og kneppes der... nesten som en selebukse... finnes med og uten føtter... Ble du klokere?
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #21 Skrevet 23. mai 2007 sendte deg en melding her på dib jeg.. har ikke gjort det før, så jeg testa.. sjekk postkassa di om det har kommet noe der da...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #22 Skrevet 24. mai 2007 www.lillelade.no har en veldig fin "shortsbody", body med kortebukseben. Ganske artig, ellers så har jo Hollys hele bodyer med ben og armer, ikke tykke, men perfekte nå om våren!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #23 Skrevet 24. mai 2007 hollys?? hva er det? sikkert en hjemmeside til enn eller annen butikk..?? adressen er?? Saumfarte to ny kjøpesentre i dag og kom hjem med ÈN sparkebukse i 74,, wow..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #24 Skrevet 24. mai 2007 Seriøst? Er det vanskelig å finne sparkebukser som er større enn 68? da må jeg ha vært heldig, for jeg har flere helt opp til str 92 liggende....Gode, myke sparkebukser:) Både gutte og jentefarger:) De fleste er kjøpt på Cubus, faktisk. Men kanskje de ikke har så mye inne nå når det er sommer?
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #25 Skrevet 25. mai 2007 Er ikke mye igjen nå som sommeren kommer nei... har arvet en og kjøpt en.. uff.. jakter så det skvetter etter... får prøve alle butikker når jeg er ute og farter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå