Gå til innhold

noen som har erfaring med eller har noe å si om bebe confort high trekk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er SÅÅÅÅÅÅÅÅ fin!!! Men koster flesk... Så må undersøke litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med vogna, men bagen er litt mindre enn f.eks. Simo. 3 hjul er mye lettere å trille enn 4 hjul. Bagen kan brukes som bilsikring, og det er veldig greit når babyen sover. Datteren min sov også av og til i bagen, den har voggefunksjon. Jeg er også veldig fornøyd med at det er brems på styret, det hjelper godt i bakker. Sportsdelen kan vendes begge veier, men ryggen kan ikke legges helt ned. Kjøp vogna brukt på finn.no, da blir den ikke så dyr.

Skrevet

Vi er veldig fornøyde!

Har bare brukt den i en og en halv måned ca, men er som sagt veldig fornøyd. Jeg synes også at den er utrolig stilig, og den er veldig god å kjøre. Og lille babyen storkoser seg og sover veldig godt i Windoo bagen.

Vognen er lett å legge sammen også...

Vi kjøpte på nett fra Italia, husker ikke hvilken internettside det var. Men vi fikk momsen igjen fra dem + at det var jo billigere, så vi sparte litt. Mener at vi betalte ca 7000 i stedet for 10.......

Skrevet

Endelig svar. :)

Tusen takk damer. Ja, jeg synes den vogna er helt utrolig bra!! Og når pappan min i tillegg har sagt han vil betale den så kunne det ikke vært bedre!!! :)

Sååååå, da blir det den! :D

Skrevet

vi er sinnsykt fornøyde. ett understell som kan kobles til absolutt alt! sååå kjekt. baggen er jo vugge også- genialt på overnattingsturer, istedet for reiseseng ( enn så lenge).

Skrevet

Genial bagdel, men håpløst elendig sportsdel!!!

Skrevet

Jeg har selv den vognen, og kunne aldri blitt mer fornøyd tror jeg =) At baggen er liten er jo bare tull, med dunpose oppi passer den jo perfekt, og ny bilstol MED base. Jeg bare rett å slett elsker vognen min og lille tulla elsker seg oppi der :D

Skrevet

Vi så på den vogna, men gikk for noe billigere. MEN det er en ting jeg vil si:

Er bagen trygg som bilsikring??? Jeg ble veldig skeptisk til sikkerheten da jeg så på den. Det er jo diskusjon om det er trygt med bag og nett, men dette så jo enda mindre trygt ut. Ville snakket medTrygg trafikk før jeg stolte på bagen som bilsikring!

Skrevet

den er godkjent til bruk i bil, men jeg har kjøpt en sånn dingseboms som hører til å legge tundt hodet.

Skrevet

Til ~mamma~, regner med du vet at sikkerhetsnett til baggen er forbudt i Sverige og Danmark ?? Pga at den ofte festes feil og om det skjer en kollisjon kan barnet "sprette" opp i nettet. Bebe vognen holder barnet igjen under magebeltet samt du har to fester på HVER side du ikke kan få festet feil!

Bilstol er så klart tryggest, MEN regner også med at du vet at du ikke skal ha et nyfødt barn der mer enn 20 min av gangen, og da rekker du ikke langt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...