mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Lurer på hvorfor så mange signerer med anonym her jeg. Er det for å slippe å få 'spank' for uttalelser?? Bare lurer altså...
Circe Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 ja, det vil jeg tro er hovedårsaken. Og så er det vel en del som da kanskje er litt usikre på seg selv. Jaja.. det går jo liksom på samma greia. Men enkelte her inne glemmer ikke hva du har skrevet
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 Hmm... synest det bare er så innmari surt at noen skal ødelegge for alle for de fleste som har brukandes og fornuftige svar her synest jeg svarer med anonym og det synest jeg er litt leit altså.
pinglo Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Det hender jeg bruker anonym-knappen,når jeg føler spm jeg stiller er dumme. Men bruker ikke a-knappen for å rakke ned på noen,eller når jeg sier min mening.
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 Flott av deg det pinglo!! Håper det er maaange av deg der ute. Men vil og si at ingen spørsmål er dumme, bare svarene en får og man spør jo fordi man ikke vet ikke sant?? Tro meg, har hatt mange spm fordi jeg ikke har visst og fremdeles ikke vet!!! Har da noen år på baken og ei jente som er snart 9, men er så himla langt fra utlært enda!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Det er vel opp til hver enkel om di vil signere som anonym eller ikke. Forstår ikke probleme. Er folk her pga nysjerrighet eller?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Nysjerrighet på hvem som lurer på hva selvfølgelig;-)
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 intim spm eller lignende - da er det greit å ha anonym knappen for min del så bruker jeg aldri anonym knappen for å komme med spydige kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er ikke anonym i nicket mitt, har også profil med bilder o.l.! Dette er fordi jeg stort sett spør om harmløse ting og bryr meg ikke om å bli gjenkjent! Men det hender jeg spør om intime ting, da vil jeg gjerne være anonym! Og det er også mye tull her inne (spesielt nå for tiden), og jeg har lest såpass mye her inne at jeg har skjønt at det er lurest å signere med anonym hvis du spør etter noe som er spurt om før, åpenlyst for andre, kanskje litt dumt, kanskje litt for sterk ift egne meninger osv... Det er med andre ord lite som skal til for at folk begynner å kverulere, krangle, slenge med leppa å være ekle...! Så jeg signerer kun med nick hvis jeg er SIKKER på at her kan ikke ekle folk plukke innlegget mitt fra hverandre og analysere det, for så å kaste skrivefeil, faktafeil, oppdragelses"feil" osv i ansiktet mitt...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 Helt enig. Synes det er så mange som skal henge seg opp i hva man skriver. Ikke minst skrivefeil, dritt slenging osv. Hadde folk droppet det hadde gjerne flere signert med nicket sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå