Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Er et sånn at babyer over et halvt år må ha morsmelk/mme som hovedernæring? Får ikke i ham noe som helst her. Har planer om å slutte med amminga, men plutselig begynner han å styre noe veldig med flaska. Han drikker og spytter det ut i munnviken.................... Er det forskjell på smaken på ulike typer mme? Bruker nan her.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 bruker du malt i? min vil ihvertfall IKKE ha mme, og jeg tror d er fordi jg prøvde uten malt. men jeg har ikke så peiling på det her med mme, bare en tanke som slo meg.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Nei, bruker ikke malt. Kan jo prøve, takk for tips!
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Det er forskjell på smakene ja. Hvis du f.eks bruker nan nå, så kan du jo prøve collett eller hipp og se om han liker det bedre. Malt gir søtsmak, og kan derfor gjøre mme mer attraktiv - husk at mm er veldig søtt på smak, da kan overgangen til mme bli litt ukoselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå