Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Idag sa venninna mi til meg at jeg burde ta en skikkelig fyllekule nå, før jeg blir gravid, for det kommer sikkert til å bli lenge til neste gang.

Akkurat som om det er det jeg bekymrer meg mest for nå for tida.......

Eller har ofret en tanke i det hele tatt........

Hehe, vi er på litt ulike stadier i livet.

Men hun blir sikkert en god venninne å ha, når en trenger å snakke om litt annet enn gravidsymptomer, babylyder og babyutstyr..

(når den tid kommer)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9336112-fyllekule/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha, jeg hadde vært med på den kula :o)

Har egentlig hatt alt for få av dem i løpet av dette siste året. Det er helt utrolig hvor annerledes livet mit er i dag enn for et år siden. jeg har alltid vært kjempe aktiv og levet i et pulserende urbant miljø. Det er det slutt på gitt.

Det er helt greit å ha blitt en innesittende kjerring altså, men jeg kan ikke annet enn å føle at jeg faktisk har "ofret" ganske mye det siste året. Ikke misforstå, jeg er ikke bitter, jeg bare tenker på hvordan jeg faktisk føler meg litt akterutseilt i forhold til venner og sånt. Enten lever de det gamle livet fortsatt og vet at det ikke er nødvendig å forsøke å dra med meg fordi hodet og kroppen min er et helt annet sted, eller så er de pluteselig gravide og føler det ubehagelig å leke for mye med meg i og med at jeg ikke har fått det til. Det siste må jeg si at jeg synes er veldig urettferdig. Jeg blir på en måte dobbelt straffet.

Hahahaha, nei det er jammen godt å ha dere jenter :o) :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9336112-fyllekule/#findComment-9336286
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...