Gå til innhold

Får man familierom ved keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg snakka me hun legen som innvilga ks mitt, hun sa at jeg kommer til og få alenerom me to senger lr dobbelseng,spørst hvor mange fødsler det er, men jeg skal jo i fr.stad og i juli og skal visst være mange fødsler her i juli så må kanskje ligge på rom me noen andre sa hun.

Er det få som føder når det er din tur, får du nok eget rom. De prioriterer de som har tatt KS så langt det er mulig.

Men ettersom jeg har forstått er det veldig mye forskjellige retningslinjer for de forskjellige sykehusene, og jeg har ingen erfaring med A-hus.

Annonse

Mener du enerom? De har ikke familierom på Ahus, hvis du mener rom hvor også far og evt søsken kan få overnatte. Som noen over her sier, de prøver å gi enerommene til de som har tatt KS men det kommer jo helt an på hvor fullt det er på avdelingen. Kan hende blir du lagt på dobbeltrom hvis de få enerommene er opptatt.

Avhenger 100 % av belastningen på barsel i den perioden du er der. Mulig du får enerom/familierom den første dagen, men at du vil blir flyttet når det kommer kvinner med 'ferskereæ keisersnitt enn deg. Det opplevde jeg på Bærum. Fra enerom til 4 mannsrom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...